🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32659.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوشی اوپو F9 با چیپست هلیو P60 معرفی شد

اوپو F9 معرفی شد؛ موبایلی میان رده که اولین با گوریلا گلس 6 است و بریدگی نمایشگر آن به شکل خاصی طراحی شده است. اوپو F9 به نمایشگری 6.3 اینچی با نسبت 19.5 به 9 ...

اوپو F9 معرفی شد؛ موبایلی میان رده که اولین با گوریلا گلس 6 است و بریدگی نمایشگر آن به شکل خاصی طراحی شده است.

اوپو F9 به نمایشگری 6.3 اینچی با نسبت 19.5 به 9 با روزلوشن 2340 در 1080 مجهز شده و پنل آن از نوع LCD است. به گفته اوپو این نمایشگر نزدیک به 90.8 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان

چیپست گوشی جدید هلیو P60 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - از مدیاتک است که از 8 هسته پردازشی بهره می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - برد. یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی به F9 نیرو می دهد.

اوپو F9 حافظه داخلی 64 گیگابایتی به همراه 4 یا 6 گیگابایت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - رم دارد و البته افزایش میزان حافظه داخلی به لطف درگاه ماکرو اس دی نیز فراهم است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان

دوربین اصلی دوگانه با حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و با دیافراگم f1.9 است و در کنار آن حسگری 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق قرار گرفته. دوربین سلفی هم 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.0 است.

علاوه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - بر این قابلیت شارژ سریع اختصاصی اوپو به نام VOOC برای موبایل جدید در نظر گرفته شده و درگاه 3.5 میلی متری هدفون نیز در آن به چشم می خورد. در قاب پشتی نیز یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - حسگر اثر انگشت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - تعبیه شده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان

گوشی جدید شرکت چینی اولینی است که به شیشه مقاوم گوریلا گلس 6 از شرکت کورنینگ مجهز شده و می تواند تا 15 سقوط از یک متری را تاب بیاورد، البته این موضوع هنوز آزمایش نشده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان

اوپو F9 رنگ آبی خاصی دارد که از زوایای مختلف به رنگ های متفاوتی از آبی تا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - مشکی دیده می شود. علاوه بر این قاب پشتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - طرحی الماس گونه دارد. در کنار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - آن رنگ های بنفش با طراحی ستاره ای و قرمز نیز عرضه می شود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان

در واقع باید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - این گوشی را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - برادر دوقلوی اوپو R17 نامید. چینی ها قصد دارند این محصول خود را در هند و بازار کشورهای جنوب شرق آسیا عرضه کنند. البته در خاورمیانه و شمال آفریقا نیز شاهد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر منجیل استان گیلان - عرضه آن خواهیم بود. هنوز قیمت اوپو F9 اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone