🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32656.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری مک او اس امکان گذر از هشدارهای امنیتی را فراهم می کند

معمولاً این تصور وجود دارد که سیستم عامل مک به ویروس ها آلوده نمی شود، اما این روزها چنین تصوری شبیه طنز به نظر می رسد. اخیراً آسیب پذیری در مک او اس کشف شده ...

معمولاً این تصور وجود دارد که سیستم عامل مک به ویروس ها آلوده نمی شود، اما این روزها چنین تصوری شبیه طنز به نظر می رسد. اخیراً آسیب پذیری در مک او اس کشف شده که خبر از روشی برای رد کردن هشدارهای امنیتی می دهد.

«پاتریک وَردل» هکر سابق آژانس امنیت ملی ایالات متحده و متخصص امنیت مک او اس نقصی یافته که مکانیزم های دفاعی این سیستم عامل بر آن اثری ندارد.

در تشریح این موضوع که در گردهمایی هکرها در دفکان در آمریکا ارائه شده واردل گفته که برای هکرها یا بد افزارها بسیار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - بدیهی است که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - مکانیزم های امنیتی متعدد را در سطح رابط کاربری کنار بزنند. هنگامی که این ساز و کارهای امنیتی رفتار بالقوه مخربی را تشخیص می دهند آن را مسدود کرده و با نمایش هشداری به کاربر این موضوع را اطلاع می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - دهند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان

با سوء استفاده از رابط های مختلف برنامه نویسی در مک او اس کدهای مخرب می توانند کلیک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - های از پیش برنامه ریزی شده را انجام دهد که در نهایت منجر به رد کردن پیام های اخطار مورد بحث شود. به گفته واردل این کلیک های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - مصنوعی می توانند به گونه ای سریع انجام - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - شوند که حتی کاربر متوجه نمایش هشدارها و کلیک خودکار روی گزینه های آنها نشود.

بر اساس آنچه واردل به نمایش گذاشته قابلیت مذکور - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - می تواند منجر به عملیات مخرب متعددی شود. به این ترتیب هکرها می توانند بسیاری از سوالات امنیتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - مرتبط با حریم خصوصی کاربران را رد کنند. به عنوان نمونه اپل نمایش پنجره تأیید را به سیستم عامل خود افزوده که برای نصب اپ هایی که نیاز به دسترسی به موقعیت، لیست مخاطبین - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - و یا تقویم دارند از کاربر سوال می کند.

اپل قابلیت پنجره تأیید مذکور را به عنوان یک سیستم حفاظتی ثانویه در نظر گرفته. در این صورت اگر سیستم کاربر به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - بدافزار آلوده شود، به راحتی امکان رد کردن این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - پیام های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - امنیتی و صدور جواز دسترسی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - به اطلاعات حساس فراهم می شود.

به گفته واردل حتی به روز ترین نسخه «های سیرا» مک او اس نیز در برابر این روش ایمن نیست.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان
واردل روشی را به نمایش گذاشته که بر اساس آن فرد حمله کننده می تواند از قابلیتی به نام «mouse keys» در این سیستم عامل سوء استفاده کند. این ویژگی امکان تبدیل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - کلیدهای صفحه کلید به حرکات ماوس را فراهم می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - کند (به نحوی که در بالا نمایش داده شده). علاوه بر این باید اشاره کرد که مک او - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - اس در این حالت دو بار کلیک ماوس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - را نیز به عنوان کلیک روی گزینه «OK» در نظر می گیرد.

اپل از این مشکل آگاه است و گزارش شده در نسخه موهاوی این آسیب پذیری رفع خواهد شد. علاوه بر این در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - نسخه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - جدید، در چنین مواردی، به جای تنها نیاز به کلیک روی «OK» کاربر باید پسورد خود را هم وارد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone