🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  5. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32660.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

درآمد ماهانه ۲۵۰ هزار دلاری هکرها از پول مجازی مونرو

بر اساس گزارش پژوهشگران دانشگاه آخن آلمان، علی رغم فروکش کردن تب استخراج ارزهای مجازی، ابزار استخراج «Coinhive» (مبتنی بر جاوا) همچنان فعالیت بالایی داشته و بسته به ارزش لحظه ای، ماهانه بیش از 250 ...

بر اساس گزارش پژوهشگران دانشگاه آخن آلمان، علی رغم فروکش کردن تب استخراج ارزهای مجازی، ابزار استخراج «Coinhive» (مبتنی بر جاوا) همچنان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - فعالیت بالایی داشته و بسته به ارزش لحظه ای، ماهانه بیش از 250 هزار دلار پول مجازی «مونرو» استخراج می کند. Coinhive همچنین تأمین 1.18 درصد از توان رمزنگاری بلاکچین ارز مذکور را به عهده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - دارد.

Coinhive معمولاً وبسایت هایی را هدف قرار می دهد که علاقه ای به نمایش تبلیغات برای کسب درآمد ندارند

ابزار استخراج Coinhive که معمولاً توسط - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - هکرها مورد استفاده قرار می گیرد، برای فعالیت ابتدا در یک وبسایت (معمولاً پر مخاطب) ادغام شده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - و از ظرفیت پردازشی کاربران برای استخراج مونرو در پس زمینه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - استفاده می کند. ابزار مورد بحث که در سال 2017 منتشر شده، معمولاً وبسایت هایی را هدف قرار می دهد که علاقه ای به نمایش تبلیغات برای کسب درآمد ندارند.

در چنین شرایطی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - مالک وبسایت، به بهای کند شدن سیستم کاربران، از نمایش تبلیغات آزاردهنده به آنها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - صرف نظر می کند و درآمد خود را به شکل واحدهای پول مونرو (XMR) دریافت می نماید.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان

اما مشکل اینجاست که در هفته های اخیر، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - هکرها بدون اجازه مالکان وبسایت ها اقدام به نصب ابزار Coinhive کرده و درآمد حاصل را روانه کیف پول های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - مجازی خود می کنند. آنها همچنین ابزار مذکور را در برخی از افزونه های به ظاهر رسمی و سالم مرورگرها، ادغام کرده و از این طریق کاربران بیشتری را درگیر نموده اند.

لازم به ذکر است که طی چهار هفته بررسی فعالیت هکرها توسط پژوهشگران، 1271 واحد XMR استخراج شده بود که با در نظر داشتن ارزش 200 دلار به ازای هر واحد در آن زمان، هکرها مبلغی بیش از 250 هزار دلار را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - به جیب زده اند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان

گفتنی است ارزش هر واحد مونرو که در زمان اوج بالغ بر 450 دلار بود، طی هفته - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آزادشهر استان گلستان - های اخیر افت شدیدی داشته و در لحظه نگارش مطلب به حدود 90 دلار رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone