🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32648.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد خیره کننده پوکوفون F1 در تست های گیک بنچ

شیائومی هنوز موبایل پوکوفون F1 معرفی نکرده اما این گوشی قدرتمند یکی پس از دیگری در حال فتح پایگاه های بنچمارک مطرح است. F1 به عنوان عضوی از زیر برند جدید شیائومی به نام پوکوفون، لقب ...

شیائومی هنوز موبایل پوکوفون F1 معرفی نکرده اما این گوشی قدرتمند یکی پس از دیگری در حال فتح پایگاه های بنچمارک مطرح است.

F1 به عنوان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - عضوی از زیر برند جدید شیائومی به نام پوکوفون، لقب «استاد سرعت» را یدک می کشد و در بنچمارک های مختلف آن را به اثبات رسانده است.

عملکرد خیره کننده این دستگاه در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گیک بنچ باعث شده در یکی از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تست ها در صدر جدول گوشی های غیر گیمینگ قرار گرفته - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و در بخش دیگر بازی را به گلکسی اس ۹ پلاس واگذار کند.تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربیبر اساس تست های گیک بنچ این موبایل در بخش چند هسته ای موفق به کسب ۹۰۸۱ امتیاز شده که آنرا بالاتر از موبایل های وان پلاس ۶، شیائومی می ۸ و گلکسی اس ۹ پلاس قرار می دهد.

گوشی مذکور در بخش تک هسته ای هم امتیاز ۲۴۶۷ را کسب کرده که تنها از گلکسی اس ۹ پلاس کمتر بوده و بر مدل هایی نظیر می ۸، یو ۱۲ پلاس، جی ۷ تینکیو غلبه کرده است.تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربیاین موفقیت در حالی حاصل شده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که پوکوفون F1 احتمالا ارزانترین موبایل مجهز به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی آن می توان به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

باتری قدرتمند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۴ هزار میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی را بر عهده خواهد داشت. بر اساس شایعات کنونی این اسمارت فون بهایی ۴۳۰ یورویی خواهد داشت که نصف برخی مدل های پرچمدار فعلی است.

کمپانی سازنده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برای کاهش هرچه بیشتر قیمت در بدنه F1 از پلی کربنات بهره گرفته که می تواند نظر عاشقان سخت افزار قوی که چندان به ظاهردستگاه اهمیت نمی دهند را به خود جلب کند. نخستین موبایل زیر برند پوکوفون احتمالا هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone