🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30718.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ردبول تجربه دوچرخه سواری در کوهستان را با کمک واقعیت افزوده به خانه می‌آورد

کمپانی ردبول قصد دارد که پیست‌های کوهستانی دوچرخه سواری واقع شده در ایالت یوتا را به خانه‌ی کاربران بیاورد. بدین صورت که آنها بتوانند با استفاده از تلفن های هوشمند خود و واقعیت افزوده، به ...

کمپانی ردبول قصد دارد که پیست‌های کوهستانی دوچرخه سواری واقع شده در ایالت یوتا را به خانه‌ی کاربران بیاورد. بدین صورت که آنها بتوانند با استفاده از تلفن های هوشمند خود و واقعیت افزوده، به نوعی راندن دوچرخه در این پیست‌ها را تجربه کنند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان

این هفته کاربرانی  که در خانه حضور دارند می توانند با دوچرخه سواران حرفه‌ای همراه شوند و همزمان با آنها حرکت در مدل سه بعدی مسیر رمپیچ (Rampage) ردبول را تجربه نمایند. این مدل سه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - بعدی با استفاده از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - عکس‌ها و تصاویر واقعی ساخته شده که کاربران می‌توانند با نوک انگشتان خود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - در این مدل که مقیاسی واقعی دارد، زوم کرده یا نقطه نقطه‌ی آن را بررسی نمایند.

گفته شده که این تجربه‌ی مبتنی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - بر واقعیت افزوده توسط تکنولوژی های کمپانی معروف اینتل طراحی شده و قصد دارد نحوه‌‌ی استریم زنده و آنلاین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - رویداد‌های ورزشی ردبول را تغییر دهد. به همین دلیل کمپانی ردبول قصد دارد که تجربه‌های مبتنی بر واقعیت افزوده بیشتری برای رویداد‌های ورزشی دیگرش ارائه کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان

بر اساس مدل طراحی شده، طرفداران می‌توانند به مشاهده‌ی نقاط مختلفی از مسیر رمپیج - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - ردبول بپردازند و آنها را بررسی کنند. به همین منظور ۴ دوربین زنده‌ی ۳۶۰ درجه در نقاط کلیدی مسیر قرار گرفته تا کاربران - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - بتوانند حرکات شرکت کننده‌ها، شیرین‌کاری‌ها، مصاحبه ها و پشت صحنه‌ی این مسابقات را مشاهده کنند.

ردبول قصد دارد علاوه بر این، نقشه‌ای سه بعدی برای تجربه‌ی بهتر کاربر طراحی کند و محتوای بیشتری برای استریم آنلاین خود مهیا سازد. تلفن‌های هوشمندی که از ARKit اپل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - و ARCore اندروید پشتیبانی می‌کنند، قادر خواهند بود به محتوای یاد شده در اپلیکیشن ردبول تی وی دسترسی پیدا کرده و آن را مشاهده نمایند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان

برای تهیه‌ی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - مدل های سه بعدی یاد شده، دست اندرکاران مجبور شدند یک پهپاد را طوری برنامه ریزی کنند که مسیر‌های مختلف و متعددی در پیش بگیرد و پیست یاد شده را بارها طی نماید. این مسئله موجب شده که ۱۲۰۰ عکس هوایی با کیفیت بالا از این پیست گرفته شود. پس از این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - اتفاق - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - پلتفرم Insight اینتل، مدل سه بعدی کاملی از این پیست طراحی کرده و ردبول نیز با همکاری موتور Iconic، المان‌های واقعیت مجازی و افزوده خود را به این محتوا اضافه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone