تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30202.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از نخستین مانیتور جهان با بک لایت mini-LED و روشنایی 1200 نیتی رونمایی کرد

کمپانی ایسوس اخیراً از فرصت خود در نمایشگاه CES 2019 استفاده کرده و از مانیتور 32 اینچی  ProArt PA32UCX پرده برداشته. این مانیتور با روشنایی خارق العاده 1200 نیتی از راه می رسد و گفته ...

کمپانی ایسوس اخیراً از فرصت خود در نمایشگاه CES 2019 استفاده کرده و از مانیتور 32 اینچی  ProArt PA32UCX پرده برداشته. این مانیتور با روشنایی خارق العاده 1200 نیتی از راه می رسد و گفته می شود نخستین مانیتور مجهز به بک لایت «mini-LED» است.

ایسوس متعقد است که mini-LED مزایای بسیاری دارد و به خاطر ماهیت مینیاتوری LED، با استفاده از این تکنولوژی می توان تعداد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بیشتری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از آن را در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمایشگر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گنجاند. در این مانیتور به صورت خاص، حدوداً 1025 عدد LED قرار داده شده که باعث می شود روشنایی 1200 نیتی آن پایدار باقی بماند.

بک لایت mini-LED تصاویری مشابه به پنل های OLED مقابل چشمتان قرار نمی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دهد، اما از آن جایی که هیچ مانیتوری با پنل OLED روانه بازار نشده، تکنولوژی ایسوس با تصاویری که کمتر جوهرفام به نظر می رسند، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بهترین جایگزین برای مانیتورهای مجهز به بک لایت LED و افکت هاله ای که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روی تصویر ایجاد می کنند خواهد بود.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

برای مقایسه، اگر این مانیتور 32 اینچی حرفه ای قرار بود از LED های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سنتی استفاده کند، میزبان حدوداً 385 LED می بود. در همین بین، یک مانیتور ارزان قیمت تر بین 70 الی 90 LED در خود جای می دهد. در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حالی که مشتریان منتظر عرضه مانیتورهای حرفه ای مجهز به پنل های OLED هستند، ایسوس باور دارد که بعد از mini-LED، نوبت به micro-LED خواهد رسید که عملکردی برابر با OLED خواهد داشت؛ شاید اندکی ضعیف تر.

ProArt PA32UCX برای مشتریان حرفه ای ساخته شده و گزینه هایی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای کنترل نور بک لایت در اختیار کاربر می گذارد تا بیشترین کارایی از نرخ کنتراست و دامنه داینامیک بالا به دست - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آید. این مانیتور ضمناً از گاموت رنگی AdobeRGB با - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رنگ های 10 بیتی پشتیبانی می کند. دو پورت تاندربولت 3، یک پورت دیسپلی پورت و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یک پورت HDMI هم اتصالات دستگاه را میسر می کنند. ایسوس هنوز قیمت و تاریخ عرضه مانیتور جدیدش را اعلام نکرده اما قطعاً طی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سال جاری میلادی شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone