🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12587.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل فروش هدست واقعیت مجازی Cardboard را پس از ۷ سال متوقف کرد

گوگل رسما با ابزار واقعیت مجازی ارزان قیمت Cardboard خداحافظی می‌کند و عرضه آن روی فروشگاه آنلاین این شرکت متوقف می‌شود. از سال ۲۰۱۹ که اعلام شد گوگل به سراغ مدل متن باز جدیدی از ...

گوگل رسما با ابزار واقعیت مجازی ارزان قیمت Cardboard خداحافظی می‌کند و عرضه آن روی فروشگاه آنلاین این شرکت متوقف می‌شود. از سال ۲۰۱۹ که اعلام شد گوگل به سراغ مدل متن باز جدیدی از هدست‌های واقعیت مجازی می‌رود تا توسعه‌دهندگان بیشتری بتوانند برای آن برنامه بسازند، معلوم بود که به پایان مسیر Cardboard نزدیک شده‌ایم.

این شرکت در همان سال ۲۰۱۹ عرضه هدست رده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نی ریز استان فارس - بالای Daydream View را متوقف کرد. سامسونگ هم در مسیر مشابهی قرار گرفته بود و این تصمیمات - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نی ریز استان فارس - خیلی زود به فعالان بازار نشان داد که بزرگان دنیای فناوری هدست‌های واقعیت مجازی مبتنی بر تلفن‌های هوشمند را کنار گذاشته‌اند.

خبر امروز یک بار دیگر مسیری را به خاطر ما می‌آورد که فناوری واقعیت مجازی در طول سال‌های اخیر طی کرده است.  Cardboard در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در همان سال فیسبوک شرکت Oculus VR را به قیمت ۲ میلیارد دلار خرید. هدست گوگل در کنار چند محصول مشابه، واقعیت مجازی را به گروه بزرگ‌تری از مخاطبان عرضه کرد و بستر خلق محتواهای بیشتری برای این فناوری به وجود آمد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نی ریز استان فارس

در ادامه هدست‌های مصرفی بیشتری به بازار آمدند. در سال ۲۰۱۶ هدست پلی استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نی ریز استان فارس - Vive عرضه شدند. در سال ۲۰۱۹ فیسبوک اولین هدست - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نی ریز استان فارس - واقعیت مجازی مستقل خود را با نام «آکیولس کوئست» معرفی کرد. اکنون با توجه به شمار بالای هدست‌های VR مصرفی (و صرف نظر از خیزش هدست‌های واقعیت افزوده) به نظر می‌رسد که دیگر نیازی به Cardboard گوگل نیست.

البته این هدست ارزان قیمت طرفداران خودش را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نی ریز استان فارس - پیدا کرد و با گذشت تنها یک سال از زمان عرضه حدود ۵ میلیون نفر آن را خریدند. این افراد در همان بازه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نی ریز استان فارس - زمانی حدود ۲۵ میلیون اپلیکیشن سازگار با Cardboard را روی دستگاه‌های خود نصب کردند. در نتیجه، با اطمینان می‌توانیم بگوییم که Cardboard به خوبی نقش خود را در فراگیری فناوری واقعیت مجازی ایفا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone