🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22559.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی شیائومی از می کیدز واچ ۴؛ ساعت هوشمند مخصوص کودکان با دوربین سلفی

شیائومی روز نسبتا شلوغی را پشت سر گذاشته و محصولات متنوعی را معرفی کرده است. یکی از محصولات این کمپانی که برای کودکان طراحی شده، ساعت هوشمند می کیدز واچ ۴ است که یک نسخه ...

شیائومی روز نسبتا شلوغی را پشت سر گذاشته و محصولات متنوعی را معرفی کرده است. یکی از محصولات این کمپانی که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - برای کودکان طراحی شده، ساعت هوشمند می کیدز واچ ۴ است که یک نسخه پرو آن را همراهی می‌کند.

اجازه دهید همین ابتدا به این نکته اشاره کنیم که ساعت هوشمند می کیدز واچ ۴ (Mi Kids Watch 4) کمپانی چینی، دو دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد؛ یک دوربین برای عکاسی از محیط و دوربین دیگر برای برقراری تماس تصویری یا سلفی گرفتن. در نتیجه از این پس باید شاهد خیره شدن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - طولانی کودکان به نمایشگر‌ ۱.۷۸ اینچی امولد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - این ساعت هوشمند باشیم.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان

در هر صورت نمایشگر مربعی می کیدز واچ ۴ و نسخه پرو، با رزولوشن ۳۶۸ در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - ۴۴۸ می‌تواند محتوای متنوعی را برای کاربران نمایش دهد، زیرا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - این ساعت از بسیاری از برنامه‌های آموزشی و پیام‌رسانی بهره می‌برد. تماس‌های تصویری نیز به کمک وای فای یا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - تکنولوژی LTE میسر می‌شود. البته لازم به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - ذکر است که ساعت هوشمند شیائومی از e-SIM استفاده می‌کند. همچنین تماس‌های صوتی مبتنی بر 4G موسوم به VoLTE نیز در این ساعت‌ها پشتیبانی می‌شود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان

نسخه معمولی این ساعت هوشمند از GPS - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - بهره نمی‌برد و بیشتر به هوش مصنوعی وابسته است تا موقعیت مکانی کاربر را تشخیص دهد. البته نسخه پرو (می کیدز واچ ۴ پرو) از GPS دو بانده (L1 و L5) پشتیبانی می‌کند تا ضعف نسخه ارزان‌تر را جبران کرده باشد. ار دیگر تفاوت‌های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - این دو مدل نیز می‌توان به ارتقای دوربین محیطی به ۸ مگاپیکسل اشاره کرد تا اگر فرزند شما به هر دلیل نیاز به عکاسی از محیط اطراف خود داشت، این کار را با کیفیت بیشتری انجام دهد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان

گفتنی است هر دو ساعت هوشمند از NFC پشتیبانی می‌کنند تا پرداخت‌های بلیت مترو و اتوبوس برای کودکان ساده‌تر شود. ظرفیت باتری می کیدر واچ ۴ پرو ۹۲۰ میلی آمپر گزارش شده است که به گفته شیائومی می‌تواند تا ۸ روز در حالت استندبای دوام بیاورد. نسخه پایه ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی، ۱۲۵ دلار و نسخه پرو آن ۱۸۵ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سقز استان کردستان - دلار قیمت دارد و در رنگ‌های آبی و صورتی به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone