🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14811.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ احتمالا با دکمه‌های لمسی از راه می‌رسد

گلکسی فولد دستگاه جدیدی بود که سامسونگ وارد بازار کرد و چون یک محصول نوآورانه بود، کره‌ای‌ها پتنت‌هایی را برای آن ثبت کردند که البته اکثرشان به محصول نهایی راه پیدا نکردند. حالا که سامسونگ ...

گلکسی فولد دستگاه جدیدی بود که سامسونگ وارد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - بازار کرد و چون یک محصول نوآورانه بود، کره‌ای‌ها پتنت‌هایی را برای آن ثبت کردند که البته اکثرشان به محصول نهایی راه پیدا نکردند. حالا که سامسونگ برای معرفی گلکسی زد فولد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - ۳ آماده می‌شود، اطلاعات پتنت جدیدی منتشر شده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - شاید نقشی در این گوشی تاشو داشته باشد.

در این پتنت دکمه‌های کنار بدنه گلکسی زد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - فولد بطور لمسی طراحی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - شده‌اند. این دکمه‌ها به طور معمول برای خاموش/روشن کردن و کنترل صدا طراحی شده‌اند، اما مثل همیشه می‌توانند مانند دکمه‌های فیزیکی عملکردهای دیگری نیز داشته باشند.

از این طرح تنها یک خلاصه مشخص شده و چیزی از جزئیات فنی آن هنوز بیان نشده، اما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - احتمالا این دکمه‌های لمسی بتوانند به فشار نیز حساس باشند در غیر این صورت با هر لمس کوچکی کار می‌کنند و تاثیر منفی روی تجربه کاربری خواهند داشت.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی

ایده دکمه‌های لمسی ایده جدیدی نیست. کمپانی اچ‌تی‌سی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - دکمه‌های کنار بدنه گوشی U11 خود را لمسی و حساس به فشار طراحی کرده بود و حتی سامسونگ نیز برای یکی از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - گوشی‌ها در سال ۲۰۱۸ چنین ایده‌ای را ارائه کرد.

سال‌ها پیش سامسونگ تصمیم داشت تا این تکنولوژی را در گلکسی سری اس استفاده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - کند، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - اما این ایده رها و هیج وقت عملی نشد. حالا ممکن است پس از گذشت سال‌ها از این اتفاق، سامسونگ بالاخره از آن در گلکسی زد فولد ۳ استفاده و روانه بازار کند. در حالی که این اتفاق بعید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - به نظر می‌رسد، همچنان بسیار جالب است که سامسونگ به اضافه کردن چنین ویژگی جدیدی به آخرین مدل گوشی هوشمند تاشو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - خود فکر کرده است.

دکمه‌های لمسی تکنولوژی محبوبی محسوب نمی‌شوند. آن‌ها به اندازه دکمه‌های فیزیکی دقیق و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - برای انجام عملکردهای متفاوت به اندازه کافی راحت نیستند. این دکمه‌ها بیشتر برای جلب توجه هستند و به نظر نمی‌رسد که سامسونگ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - نیز بخواهد از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - آن استفاده مفیدی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone