تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13099.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپلیکیشن Wombo؛ سلفی‌های آوازه‌خوان بسازید

هنوز به دیدن دیپ فیک‌های myHeritage عادت نکرده بودیم که ترند بعدی هم از راه رسید. Wombo یک اپلیکیشن دیگر هوش مصنوعی است که سلفی‌های آوازه‌خوان می‌سازد، آن هم با دقتی که نظیرش را تا ...

هنوز به دیدن دیپ فیک‌های myHeritage عادت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - نکرده بودیم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - که ترند بعدی هم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - از راه رسید. Wombo یک اپلیکیشن دیگر هوش مصنوعی است - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - که سلفی‌های آوازه‌خوان می‌سازد، آن هم با دقتی که نظیرش را تا حالا ندیده بودید.

اگر این چند روز در تایملاین توییتر چرخیده باشید حتما چند مورد از این سلفی‌های آوازه‌خوان را دیده‌اید. فناوری پیشرفته Wombo سلفی‌های ثابت شما را تبدیل به یک آوازه‌خوان پر جنب و جوش می‌کند، طوری که آهنگ با حرکات لب کاراکتر کاملا همگام یا به اصطلاح سینک باشد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان

کار با اپلیکیشن به همان سادگیست که می‌توان تصورش کرد. فقط یک سلفی خوب بگیرید (یا از گالری انتخاب کنید) و بعدا آهنگ مورد علاقه‌تان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - را انتخاب کنید و در نهایت در انتظار خروجی باشید. اپلیکیشن Wombo خروجی‌هایش را خیلی سریع تحویلتان می‌دهد و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

متأسفانه Wombo امکان انتخاب موسیقی را به شما نمی‌دهد. بلکه موسیقی‌هایش چند گزینه از پیش تعیین شده‌اند که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - انتخاب شما به آن‌ها محدود شده. از طرف دیگر کیفیت خروجی‌های اپلیکیشن هم زیاد جالب نیست. بر خلاف Reface و FaceApp و سایر اپ‌های مشابه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - خروجی‌های Wombo کیفیت بالایی ندارند و به میزان عجیبی پیکسله هستند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان

با این محدودیت‌ها و سطح کیفی Wombo واقعا اپلیکیشن تراز اولی نیست، ولی نتیجه‌ای که تحویل می‌دهد آنقدر حرکات چشم و لب و سر و گردن خوبی دارد که باعث شده کاربران این محدودیت‌ها را فراموش کنند. Wombo با همین رویه تا الان عملکرد بسیار موفقی داشته به طوری که فقط در پلی استور گوگل به بیش از 1 - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - میلیون نصب رسیده است.

یکی از زیبایی‌های کار با اپلیکیشن Wombo این است که به غیر از تصویر انسان‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - واقعی روی کاراکترهای کارتونی یا شخصیت‌های ویدیو گیم هم عالی کار می‌کند و بدون شک جامعه گیمرها در شبکه‌های اجتماعی هم در ترند کردن این اپلیکیشن نقش بسیار پررنگی داشته‌اند.

البته مثل تمام اپلیکیشن‌هایی که سلفی افراد را جمع‌آوری و پردازش می‌کنند، Wombo هم به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - ناچار جزو مظنونین مسئله مهم حریم خصوصی قرار می‌گیرد. اما تا حالا هیچ گزارشی در مورد مشکلات حریم خصوصی این اپلیکیشن منتشر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان - نشده است. Wombo برای آی او اس و اندروید منتشر شده و به رایگان از لینک‌های زیر می‌توانید دریافتش کنید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هرسین استان کردستان

Wombo

سازنده: Ben-Zion Benkhin قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 69 / 38 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone