🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14808.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل برنامه‌ای برای همکاری در فروش حق اشتراک پادکست‌ها راه‌اندازی می‌کند

اپل از برنامه همکاری فروش جدیدی برای پلتفرم اشتراک‌های Apple Podcasts پرده برداشته که در ازای جذب هر مشترک جدید از انتشار لینک پادکست‌ها سهم درآمدی را به کاربران اختصاص می‌دهد. سرویس حق اشتراک پادکست ...

اپل از برنامه همکاری فروش جدیدی برای پلتفرم اشتراک‌های Apple Podcasts پرده برداشته که در ازای جذب هر مشترک جدید از انتشار لینک پادکست‌ها سهم درآمدی را به کاربران اختصاص می‌دهد.

سرویس حق اشتراک پادکست که تا چند روز دیگر راه‌اندازی می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد با خرید اشتراک پادکست‌ها به قابلیت‌های ویژه‌ای مثل حذف تبلیغات، دسترسی زودتر از موعد به محتوا - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - و قسمت‌های انحصاری از برنامه‌ها - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - دسترسی داشته باشند.

برنامه همکاری فروش اپل بابت کلیک‌هایی که منجر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - به خرید حق - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - اشتراک می‌شوند، ۵۰ درصد به کاربران کمیسیون می‌دهد. برای مثال، اگر کاربر روی لینک یک پادکست - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - پولی به ارزش ۱۰ دلار کلیک کند و اشتراک آن را بخرد، کسی که لینک را به اشتراک گذاشته ۵ دلار سهم می‌گیرد. اپل می‌گوید این سهم ممکن است با توجه به قیمت بازار هدف تفاوت‌هایی داشته باشد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان

کسانی که در این برنامه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - ثبت نام می‌کنند یک توکن دریافت خواهند کرد که در زمان اشتراک‌گذاری لینک پادکست‌های پولی میزان همکاری آن‌ها در فروش را نشان می‌دهد. این توکن همه درآمدهای حاصل از همکاری کاربر را محاسبه کرده و کمیسیون او را در ۳۰ روز - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - گذشته تعیین می‌کند.

توضیحات اپل حاکی از آن است که برنامه همکاری فروش برای تولیدکنندگان - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - پادکست طراحی شده، ولی هر کسی می‌تواند - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - در این برنامه ثبت نام کرده و از اشتراک‌گذاری لینک پادکست‌های پولی درآمد داشته باشد.

برنامه‌های همکاری فروش اپل فعلا محدود به محتواها و حق اشتراک‌های سرویس آیتونز استور، اپل موزیک، اپل تی‌وی پلاس و اپل بوکز است. برای شرکت در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - برنامه فروش پادکست‌ها - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و در برنامه ویژه اپل با نام Apple - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - Services Performance Partner Program ثبت نام کنید.

اپل - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - انتهای فروردین در مراسمی ضمن رونمایی از ظاهر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - جدید اپلیکیشن Podcasts، از سرویس حق اشتراک پادکست‌ها رونمایی کرد. در ادامه اسپاتیفای هم با قدم گذاشتن در همین مسیر از راه‌اندازی سرویسی برای پادکست‌های پولی خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اندریمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
رفقا سایت ***** جارو برقی بوش شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone