🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14803.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

APUهای رایزن ۶۰۰۰ AMD با هسته‌های +Zen 3 و لیتوگرافی ۶ نانومتری از راه می‌رسند

جزئیات جدیدی درباره APUهای رایزن ۶۰۰۰ شرکت AMD منتشر شده و ظاهرا باید منتظر عرضه این پردازنده‌ها با معماری +Zen 3 باشیم طبق اطلاعات جدید، نسل آینده APUهای AMD با هسته‌های مبتنی بر معماری +Zen ...

جزئیات جدیدی درباره APUهای رایزن ۶۰۰۰ شرکت AMD منتشر شده و ظاهرا باید منتظر عرضه این پردازنده‌ها با معماری +Zen 3 باشیم

طبق اطلاعات جدید، نسل آینده APUهای AMD با هسته‌های مبتنی بر معماری +Zen 3 و هسته‌های پردازشگر گرافیکی RDNA - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - 2 از راه می‌رسند. در کنار چنین معماری‌هایی، پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ با اسم رمز «Rembrandt» با لیتوگرافی ۶ نانومتری تولید می‌شوند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - و احتمالا TSMC وظیفه تولید آن‌ها را برعهده خواهد داشت.

با استفاده از این لیتوگرافی، چگالی این APUها احتمالا تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و البته مصرف انرژی بهینه‌تری خواهند داشت.

معماری +Zen 3 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - نسخه بهبودیافته Zen 3 محسوب می‌شود که با بهینه‌سازی‌ها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - و همچنین افزایش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - فرکانس مواجه خواهد شد، با این حال طراحی اصلی تغییری نخواهد کرد. اگرچه منتظر این معماری در پردازنده‌ها و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - نه APUهای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - آینده AMD در سال جاری میلادی بودیم، اما گزارشی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - از لغو چنین پروژه‌ای خبر داد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل

APUهای رایزن ۶۰۰۰ AMD از RDNA2 مبتنی بر GPUهای Navi 2 بهره می‌برند. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - این APUها حداکثر ۱۲ واحد پردازشی خواهند داشت، بنابراین به ۷۶۸ پردازنده جریانی مجهز می‌شوند که ۵۰ درصد از «Cezanne» با گرافیک‌های مبتنی بر وگا بیشتر است.

AMD در کنار فناوری‌های مربوط به هسته، از قابلیت «CVML» هم در تراشه‌های Rembrandt استفاده خواهد کرد تا عملکردشان در زمینه هوش مصنوعی افزایش پیدا کند. در حقیقت APUهای رایزن ۶۰۰۰ AMD با این قابلیت می‌توانند بطور مستقیم با نسل آینده تراشه‌های اینتل رقابت کنند.

از دیگر ویژگی‌های APUهای رایزن Rembrandt می‌توان به پشتیبانی از رم LPDDR5/DDR5 و PCIe Gen 4 اشاره کرد. رایزن ۶۰۰۰ به اولین APUهایی با پشتیبانی از سوکت AM5 تبدیل می‌شوند که امکان پشتیبانی کامل از رم DDR5 را فراهم می‌کند.

انتظار می‌رود این APUهای جدید اوایل ۲۰۲۲ از راه برسند، بنابراین باید منتظر معرفی پلتفرم AM5 در چنین تاریخی باشیم. در ماه‌های آینده باید شاهد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خلخال استان اردبیل - انتشار گزارش‌های بیشتری درباره این پردازنده‌ها باشیم، البته اگر این پروژه هم متوقف نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone