🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28357.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایسر سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی «نیترو» را معرفی کرد

ایسر از لپ‌تاپ‌های اقتصادی جدید خود با نام‌های Nirto 7 و Nitro 5 رونمایی کرد. هر دو این لپ‌تاپ‌ها از یک صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره‌ برده و از پردازنده ...

ایسر از لپ‌تاپ‌های اقتصادی جدید خود با نام‌های Nirto 7 و Nitro 5 رونمایی کرد.

هر دو این لپ‌تاپ‌ها از یک صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره‌ برده و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از پردازنده نسل نهم Core اینتل استفاده می‌کنند. البته Nitro 5 شامل یک مدل با صفحه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نمایش ۱۷.۳ اینچی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هم خواهد شد.

در حالت عادی نیترو 7 و نیترو 5 به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده‌اند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که البته می‌توان آن را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تا ۳۲ گیگابایت ارتقا داد. حداقل پردازنده گرافیکی این ۲ لپ‌تاپ هم انویدیا GTX 1050 خواهد بود. در بخش حافظه داخلی نیز با ۱ ترابایت حافظه SSD و ۲ ترابایت حافظه معمولی طرف - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هستیم.

هر دو این محصولات، از پورت‌ USB-C، پورت HDMI، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، خروجی اترنت و در نهایت USB 3.0 پشتیبانی خواهند کرد. مدل ۱۵ اینچی نیترو 5 از یک طراحی باریک و سبک بهره برده و ۲.۲ کیلوگرم وزن داشته و تنها ۲۵ میلی متر ضخامت دارد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان
ایسر نیترو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 7

از سوی دیگر، مدل ۱۷ اینچی نیترو 5 به خاطر صفحه نمایش خود اندازه بزرگ‌تری داشته و با یک لپ‌تاپ ۲.۶ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کیلوگرمی با ضخامت ۲۷ میلی متر روبرو هستیم. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روی بدنه نیترو 5 هم رنگ قرمز به همراه لوگوی Nitro دیده می‌شود.

بر خلاف بدنه پلاستیکی Nitro 5، نیترو 7 از یک بدنه آلمینیومی سبک‌تر بهره برده و ضخامت آن هم از ۲۰ میلی متر فراتر نمی‌رود. به طور کلی، این مدل طراحی مدرن‌تری داشته و با توجه به ضخمات کم و وزن ۲.۴ کیلوگرمی خود، گزینه مناسبی برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. در انتها، کیبورد هر دو مدل از نور قرمز رنگی در پس زمینه خود بهره می‌برند.

نیترو 7 و مدل ۱۷ اینچی نیترو 5 با یک بار شارژ کامل حداقل ۷ ساعت دوام خواهند آورد. این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رقم برای مدل ۱۵ اینچی نیترو 5 نزدیک به ۸ ساعت خواهد بود. قیمت و تاریخ عرضه رسمی این لپ‌تاپ‌ها مشخص نشده است.

جدا از این لپ‌تاپ‌های گیمینگ، ایسر از برند جدید لپ‌تاپ‌های خود با نام ConceptD رونمایی کرده که به طور خاص برای طراحی و ویرایش ویدیو در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone