تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27464.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی لپ تاپ اقتصادی ردمی بوک 14 را معرفی کرد

شیائومی همزمان با معرفی تلفن هوشمند ردمی K20 از لپ تاپ ردمی بوک 14 این زیر برند اقتصادی نیز رونمایی کرد. این شرکت چینی در چند سال اخیر از چند لپ تاپ مختلف تحت برند خودش ...

شیائومی همزمان با معرفی تلفن هوشمند ردمی K20 از لپ تاپ ردمی بوک 14 این زیر برند اقتصادی نیز رونمایی کرد. این شرکت چینی در چند سال اخیر از چند لپ تاپ مختلف تحت برند خودش رونمایی کرده، مانند Mi Notebook Pro که از طراحی و سخت افزار مشابه مک بوک اپل بهره می برد اما قیمتش تقریبا نصف آن است.

ردمی بوک 14 به سخت افزاری چون پردازنده - تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک انویدیا مجهز شده

تمرکز زیر برند زیر ردمی روی ارائه دستگاه های باکیفیت اقتصادی است و لپ تاپ جدیدش هم از این قاعده مستثنی نیست. دستگاهی که با قیمت 580 - تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دلار عرضه خواهد شد دارای مشخصاتی نظیر نسل هشتم پردازنده های Core i5 اینتل، 256 گیگابایت حافظه SSD و 4 گیگابایت رم است. با ارتقای - تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این سخت افزار به پردازنده Core i7، رم 8 گیگابایتی و حافظه SSD 512 گیگابایتی قیمت ردمی بوک 14 نهایتا به 725 دلار خواهد رسید.

موضوعی که باعث خودنمایی لپ - تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تاپ ردمی می شود مجهز شدنش - تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به کارت گرافیک MX250 انویدیاست. علاوه بر این دستگاه مجهز به دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI، جک 3.5 میلیمتری هدفون، وای فای ac و بلوتوث است.

تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ردمی بوک 14 به بدنه فلزی و یک صفحه نمایش 14.1 اینچی فول اچ دی مجهز شده که 81.2 درصد پنل فوقانی را به اشغال خود دراورده. تمام این موارد ظاهری بسیار شبیه مک بوک به این لپ تاپ می بخشند. وزن این دستگاه یک و نیم کیلوگرم و ضخامتش نیز 17.95 میلی متر عنوان شده است.

در کل می توان گفت ردمی بوک 14 از مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار است و از شهریور ماه - تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیز در چین قابل خرید خواهد بود. - تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - لپ تاپ های شیائومی تا الان منحصرا در بازار چین عرضه شده اند اما یکی از اهداف برند ردمی حضور در بازارهای جهانیست، پس عجیب - تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نخواهد بود اگر به زودی شاهد عرضه این دستگاه در کشور خودمان یا بقیه نقاط جهان - تعمیرات یخچال الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone