🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11522.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

طراحی و مشخصات نوکیا G50 5G به صورت تصادفی منتشر شد

نوکیا فرانسه به صورت تصادفی تیزر تبلیغاتی گوشی میان رده نوکیا G50 را که گفته می‌شود احتمالا ارزان‌قیمت‌ترین موبایل 5G این شرکت است، در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت. هر چند این تیزر بعد از ...

نوکیا فرانسه به صورت تصادفی تیزر تبلیغاتی گوشی میان رده نوکیا G50 را که گفته می‌شود احتمالا ارزان‌قیمت‌ترین موبایل 5G این شرکت است، در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت. هر چند این تیزر بعد از انتشار از صفحه مربوطه حذف شد ولی طراحی و مشخصات این موبایل را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی فاش کرد.

با توجه به متن پست منتشر شده در اینستاگرام، انتظار می‌رود نوکیا  G50 5G از باتری با طول عمر فوق العاده‌ای بهره ببرد. همچنین این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مرودشت استان فارس - دستگاه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مرودشت استان فارس

در تبلیغ منتشر شده، نوکیا G50 5G در در دو ترکیب رنگ مختلف آبی و رنگ دیگری به نام Midnight Sun نمایش داده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مرودشت استان فارس - شده است.  همچنین با توجه به اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر دستگاهی با بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر باشند. در پنل پشتی این موبایل نیز احتمالا کاربران باید منتظر ماژول دوربین با طراحی دایره‌ای شکل و حاوی سه دوربین و فلاش LED باشند.

نوکیا G50 5G احتمالا با چیپ اسنپدراگون ۴۸۰ با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه می‌شود. این دستگاه ممکن است در نسخه‌های مختلف با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی و همچنین نسخه دیگری با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

موبایل جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و با توجه به اطلاعات منابع آگاه به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر عرضه نسخه دیگری از آن به رنگ مشکی باشند.

با توجه به تیزر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد تاریخ رونمایی این موبایل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مرودشت استان فارس - چندان دور نیست. در نهایت باید دید نوکیا موبایل مذکور را با چه مشخصات و ترکیب رنگی به بازار عرضه خواهد کرد. نوکیا موبایل یکی از شرکای رسمی فیلم «No Time to Die» جیمز باند است که قرار است ۲۸ سپتامبر (۶مهر ماه) نمایش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مرودشت استان فارس - داده شود. در نتیجه این احتمال وجود دارد که تاریخ رونمایی این موبایل نیز در همان بازه زمانی برنامه‌ریزی شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone