🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26264.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ARM از چهار چیپ جدید؛ گجت‌های اقتصادی جان دوباره می‌گیرند

کمپانی ARM چهار چیپ جدید معرفی کرده که شامل دو NPU، یک DPU و از همه مهمتر یک پردازنده گرافیکی میان رده با مشخصاتی در حد پرچمدارها می شود. این محصولات تجربه کاربری را در زمینه های مختلفی ...

کمپانی ARM چهار چیپ جدید معرفی کرده که شامل دو NPU، یک DPU و از همه مهمتر یک پردازنده گرافیکی میان رده با مشخصاتی در حد پرچمدارها می شود. این محصولات - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - تجربه کاربری را در زمینه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - های مختلفی از جمله وضوح تصویر، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - پردازش داده ها و گیمینگ موبایلی بهبود خواهند بخشید.

نخستین بخش از محصولات جدید Arm شامل دو واحد پردازش عصبی (NPU) به نام های N57 و N37 ست - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - جزو خانواده Ethos محسوب - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - می شوند. این چیپ ها قرار است در قلب دستگاه های مقرون به صرفه قرار گرفته و با بر عهده گرفتن محاسبات AI و ML زمان پردازش، عمر باتری، امنیت داده ها و کارایی کلی را بهبود ببخشند.

هرچند Arm کارایی دقیق این چیپ ها را اعلام نکرد اما مدعی است به لطف تکنیک های بهینه سازی نظیر پیاده سازی Winograd بازدهی پردازش را تا ۲ برابر ارتقا می - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - دهند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان

دیگر محصول کمپانی بریتانیایی پردازشگر گرافیکی میان رده Mali-G57 است که اولین GPU مبتنی بر معماری Valhall محسوب می شود. پردازشگر Mali-G57 نسبت به مدل Mali-G52 حدود ۳۳ درصد قوی تر است. این تراشه نه تنها ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف می کند بلکه در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - زمینه یادگیری ماشین ۶۰ درصد بازدهی بالاتری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - دارد.

در صورتی که این ادعا درست از آب درآید پردازشگر Mali-G57 واقعیت افزوده و مجازی را فراگیرتر کرده و رزولوشن 4K و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - 8K را در تلویزیون های مقرون به صرفه به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - ارمغان می آورد. علاوه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - بر این با افزایش نرخ فریم و عمر طولانی تر باتری گیمینگ موبایلی را به کنسول ها نزدیک می کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان

در نهایت نوبت به واحد پردازش نمایش Mali-D37 می رسد که برای دستگاه های ارزان قیمت طراحی شده. ارمغان این تراشه بازدهی بهتر تصویر تا رزولوشن 2K و در عین حال صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف انرژی است. این DPU را می توان در فرم فاکتورهای متعددی از قبیل موبایل، نمایشگر هوشمند، تبلت یا لوازم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - خانگی بکار برد.

Arm با معرفی این چهار چیپ گام بزرگی را برای بهبود کارایی گوشی ها و دیگر دستگاه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آزادشهر استان گلستان - های اقتصادی برداشته و حالا نوبت شرکت هایی نظیر کوالکام، سامسونگ است که به این طرح ها جامه عمل بپوشانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone