🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31583.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این نمایشگر پرتابل برای اتصال به تلفن های همراه طراحی شده است

این روزها تمامی افراد علاقه دارند که از صفحه نمایش بزرگ برای فعالیت کاری خود استفاده کنند یا اینکه به لپتاپشان یک صفحه نمایش اضافه کنند تا بتوانند به راحتی کار کنند. حال کمپانی UNICK از ...

این روزها تمامی افراد علاقه دارند که از صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان - نمایش بزرگ برای فعالیت کاری خود استفاده کنند یا اینکه به لپتاپشان یک صفحه نمایش اضافه کنند تا بتوانند به راحتی کار کنند. حال کمپانی UNICK از یک نمایشگر پرتابل مقرون به صرفه رونمایی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان - که برای اتصال به تلفن های همراه طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان - شده است.

این محصول Gemini نام دارد و در واقع یک نمایشگر پرتابل ۱۵.۶ اینچی است که کمترین حاشیه‌های ممکن بهره می‌برد. این صفحه نمایش در دو نسخه‌ی مختلف عرضه می‌شود؛ یکی با رزولوشن Full HD و دیگری توانایی پخش تصاویری با کیفیت 4K یا رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی را دارد.

نسخه‌ی Full HD لمسی بوده اما قادر است تنها ۷۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان - فضا رنگی NTSC پوشش دهد. از سوی دیگر مدل 4K از صد در صد فضای رنگی Adobe RGB پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان - می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان

در مدل Full HD، یک درگاه USB-C، دو پورت Mini USB و دو درگاه Mini HDMI تعبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان - شده است. در حالی که نسخه‌ی 4K از دو پورت USB معمولی، یک درگاه USB-C، یک پورت Mini DisplayPort و یک درگاه HDMI  بهره می‌برد.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند گوشی هوشمند اندرویدی خود را به Gemini وصل کند و در هتل، کافی شاپ یا ... به فعالیت کاری خود مشغول شود. این نمایشگر به گزینه مناسبی برای کنسول‌ نیتیندو سوییچ محسوب می‌شود چرا که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان - حین برخورداری از کیفیت بالا، می‌توان آن را با خود به هر محلی برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان

این صفحه نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلستان استان گلستان - از یک پایه‌ی ۱۸۰ درجه و دو بلندگو بهره می‌برد. علاوه بر این، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برایش تعبیه شده و کاربر بتواند به مدت ۵ ساعت از آن استفاده کند.

هم اکنون کمپینی برای این نمایشگر پرتابل در وبسایت جمع سپاری Kickstarter به راه افتاده و شرکت UNICK موفق شده ۱۵۰ هزار دلار جمع آوری کند. علاقمندان می‌تواندند با مراجعه به این وبسایت نسخه‌ی Full HD آن را با صرف هزینه‌ی ۱۸۹ دلار خریداری کنند. نسخه‌ی 4K نیز ۲۶۹ دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خورزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** اجاق گاز و فر نوژن 9050W شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone