🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40606.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

امشب ربات های غول پیکر ژاپنی و آمریکایی به جنگ هم خواهند رفت

اگر فکر می کنید این ربات ها به فیلم ترنسفورمز مربوط می شوند باید بگویم در اشتباه هستید. این غول های آهنین به نوعی ترنسفورمز واقعی هستند و قرار است بامداد امشب در مسابقاتی تحت ...

اگر فکر می کنید این ربات ها به فیلم ترنسفورمز مربوط می شوند باید بگویم در اشتباه هستید. این غول های آهنین به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نوعی ترنسفورمز واقعی هستند و قرار است بامداد امشب در مسابقاتی تحت عنوان «Megabots Giant Robot Dual league» با یکدیگر مبارزه کنند.

این مبارزه قرار است بین یک ربات آمریکایی به نام «Eagle Prime» با 5 متر ارتفاع، 12 تن وزن و 430 اسب بخار قدرت از یک طرف و ربات ژاپنی «Kuratas»  با 4 متر ارتفاع و 4 تن وزن برگزار شود. تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیKuratas را می توان به دو روش کنترل از راه دور و یا قرار گرفتن درون آن کنترل کرد. این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ربات می تواند با سرعت 10 کیلومتر بر ساعت بر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - روی چهار چرخ حرکت کند و توانایی شلیک 6 هزار گلوله در هر دقیقه را نیز دارد.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیدر طرف دیگر Eagle - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - Prime قرار دارد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که توسط کمپانی کالیفرنیایی «MegaBots» تولید شده و علی رغم وزن 12 تنی با سرعت نسبتا زیادی بر روی زنجیر چرخ حرکت می کند. اپراتور این ربات باید درون آن قرار بگیرد.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیدر یک ویدئوی تبلیغاتی این ربات با سرعتی بالا در مسیر مانور می دهد، موانع سر راه خود را با قدرت کنار زده و از اسلحه ی مخصوصش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که برای شلیک گلوله های بزرگ پینت بال و توپ های آتشین طراحی شده برای تخریب اهداف از پیش تعیین شده استفاده می کند.

در این میان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کمپانی چینی «GREATMETAL» نیز از  ربات جنگنده ای به نام «Monkey King» رونمایی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده که 4 تن وزن داشته و می تواند روی دو پا یا به صورت چهار دست و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پا مبارزه کند. تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone