تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20296.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

MSI از شش دسکتاپ گیمینگ جدید با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی کرد

MSI از شش دسکتاپ گیمینگ جدید مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل و کارت گرافیک انویدیا رونمایی کرد. نیمی از این سیستم‌ها با شروع قیمت زیر هزار دلار و مدل پرچمدار با قیمت ۲۲۹۹ دلار ...

MSI از شش دسکتاپ گیمینگ جدید مجهز به پردازنده نسل دهم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - اینتل و کارت گرافیک انویدیا رونمایی کرد. نیمی از این سیستم‌ها با شروع قیمت زیر هزار دلار و مدل پرچمدار با قیمت ۲۲۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران

سیستم Aegis SE که ارزان ترین عضو در بین دسکتاپ‌های جدید است، از پردازنده شش هسته‌ای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - نسل دهم اینتل Core i5-10400F، کارت گرافیک GTX 1660 Super، رم ۸ گیگابایتی، هارد ۱ ترابایتی و ۲۴۰ گیگابایت حافظه SSD برخوردار است. این مدل به وای فای 6 802.11ax نیز مجهز شده که به گفته MSI نسبت به نسل قبل ۷۵ درصد تأخیر کمتری داشته و ۳ برابر سریع تر از درگاه اترنت است.

سیستم Aegis - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - SE با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - قیمت ۷۹۹ دلار از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

MPG Trident 3

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران

دسکتاپ MPG Trident 3 که ابعادی برابر با یک کنسول بازی دارد، به پردازنده اینتل Core i5-10400F، کارت گرافیک GTX 1660 Super، رم ۸ گیگابایتی مجهز شده و در بالاترین مشخصات با پردازنده هشت هسته‌ای Core i7-10700F، کارت گرافیک RTX 2060 Super، رم ۱۶ گیگابایتی و پاور ۳۳۰ واتی قابل سفارش خواهد بود. تمامی مدل‌های این سیستم از ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - یک ترابایت حافظه SATA برخوردار هستند.

MPG Trident 3 با کیس ۴.۷ لیتری به دست کاربر می‌رسد که به گفته MSI در اکثر کوله پشتی‌ها جا شده و با وزن حدوداً ۳.۱ کیلوگرمی، به راحتی قابل حمل خواهد بود. این مدل از اواخر ماه جاری با قیمت ۸۷۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

Codex R

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران

دسکتاپ Codex R از پردازنده و کارت گرافیک مشابه با MPG Trident 3 برخوردار بوده و در بالاترین مشخصات با پردازنده i7، کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی GTX 2060، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - حافظه ۱ ترابایتی SATA و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD به دست کاربر می‌رسد.

سیستم مورد بحث - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - از خنک کننده CPU با نورپردازی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - RGB، سه فن ۱۲۰ میلیمتری و یک فیلتر گرد و غبار آهنربایی برخوردار است.

سیستم Codex R همراه با لوازم جانبی گیمینگ شامل کیبورد Vigor GK30 و ماوس Clutch GM11 از ماه آینده میلادی با قیمت ۸۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

Aegis R و Aegis RS

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران

سیستم‌های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - سری Aegis قدرتمندتر بوده و مدل پایه که Aegis R نام دارد، به پردازنده هشت هسته‌ای اینتل Corei7-10700F، کارت گرافیک RTX 2060 Super و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - رم ۱۶ گیگابایتی مجهز شده است. این مدل در بالاترین مشخصات با کارت گرافیک RTX 2070 Super، یک ترابایت حافظه SSD و منبع تغذیه ۶۵۰ وات قابل خریداری است.

مدل Aegis RS قیمت بالاتری داشته و به مادربرد Z490-A Pro، پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل Corei9-10900KF، کارت گرافیک GTX 2080 Super، یک ترابایت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - حافظه NVMe SSD و منبع تغذیه ۷۵۰ واتی مجهز شده است.

سیستم های Aegis R و Aegis RS همراه با لوازم جانبی گیمینگ مدل Codex R به ترتیب با قیمت ۱۴۹۹ و ۱۵۴۹ دلار از ماه آینده وارد بازار خواهند شد.

MEG Trident X

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران

مدل MEG Trident X پرچمدار سیستم‌های گیمینگ MSI محسوب شده و در بالاترین مشخصات پردازنده اینتل Core i9-10900K، کارت گرافیک RTX 2080 Ti، رم ۶۴ گیگابایتی، حافظه یک ترابایتی SATA و حافظه SSD یک ترابایتی درون کیس ۱۰ لیتری و کوچک آن جای می‌گیرند.

این مدل به مادربرد مبتنی بر چیپست Z490 ساخت MSI مجهز شده و از درگاه‌های متعدد از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - جمله USB-A، خروجی HDMI، تاندربولت 3 نوع C با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - پاور دلیوری، ۵ جک صدا، خروجی S/PDIF، پورت اترنت، جک هدفون و میکروفون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران - برخوردار است.

سیستم MEG Trident X ضمن بهره مندی از منبع تغذیه ۶۵۰ واتی و نورپردازی LED با قیمت ۲۲۹۹ دلار از اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

- تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلوگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone