🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28344.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

با این آنتن ۱۰ سانتیمتری از اعماق زمین پیغام دهید

غواصان در اعماق دریا مجبورند از زبان اشاره برای ارتباط با یکدیگر استفاده کنند. این مسئله بیشتر از آنچه به علت مشکلات تنفسی باشد، بدین دلیل است که امواج رادیویی نمی‌توانند در اعماق دریا، غار‌ها ...

غواصان در اعماق دریا مجبورند از زبان اشاره برای ارتباط با یکدیگر استفاده کنند. این مسئله بیشتر از آنچه به علت مشکلات تنفسی باشد، بدین دلیل است که امواج رادیویی نمی‌توانند در اعماق دریا، غار‌ها و تونل‌ها انتشار پیدا کنند. حال بخش انرژی آزمایشگاه ملی شتاب‌دهنده اسلک (SLAC) موفق شده یک آنتن ۱۰ سانتیمتری توسعه دهد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - و این مشکل را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - حل کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان

قوانین فیزیک نشان می دهند که امواج رادیویی نمی توانند به موادی نظیر آب، خاک یا سنگ نفوذ کنند و این مسئله به یکی از نقاط ضعف تکنولوژی ارتباطی بیسیم مدرن بدل شده. حال آنتن جیبی آزمایشگاه اسلک قرار است - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - با انتشار امواج VLF (امواج رادیویی با بسامد بسیار کم) روش دیگری در پیش بگیرد.

همانطور که می دانید از امواج رادیویی برای پخش برنامه‌های شبکه‌های مختلف و سیستم‌های رادار و جهت یابی استفاده می‌شود و به همین دلیل گستره محدودی دارند اما امواج VLF بر خلاف امواج رادیویی می‌توانند تا هزاران کیلومتر را بپیمایند و به آب و خاک نیز نفوذ کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان

البته این اولین باری نیست که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - از امواج VLF برای نفوذ به موانع فیزیکی استفاده می‌شود اما آنتن ۱۰ سانتیمتری جدید، نسبت به مدل‌های دیگر اندازه‌ی کوچکتری دارد و می‌توان از آن برای تولید فرستنده‌های بسیار کوچک و سبک استفاده کرد. بدین ترتیب به احتمال زیاد و در آینده‌ی نزدیک شاهد توسعه تجهیزات نظامی و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - دفاعی متفاوتی با این آنتن خواهیم بود.

آزمایشگاه اسلک مدعی شده‌ که کارآمدی امواج این محصول جدید نسبت به دیگر آنتن های فشرده ۳۰۰ برابر بیشتر بوده و می‌توان تا ۱۰۰ برابر با پهنای باند بیشتری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - داده انتقال داد. بدین ترتیب آنتن ۱۰ سانتی متری آزمایشگاه اسلک سرعت انتقال داده‌ای معادل ۱۰۰ بیت بر ثانیه و کاربر می‌تواند با استفاده از آن در کسری از ثانیه، یک پیغام را ارسال کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان

البته ۱۰۰ بیت بر ثانیه، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - سرعت بالایی نیست اما همین رقم نیز گاهی اوقات می‌تواند به نجات جان انسانها در شرایط سخت بی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - انجامد. برای مثال اگر شخصی در اعماق زمین گیر افتاده باشد با ارسال متخصاتش می‌تواند جان خود را نجات دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زوپیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
رفقا سایت ***** تلویزیون جی پلاس 43PH416N شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت مینودشت گلستان کلوکند تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone