🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44311.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اسکرین شات جدید MIUI 9 و فاش شدن یکی از قابلیت های تازه

از مدتی پیش می دانیم که شیائومی توسعه MIUI 9 را در دست دارد، نسخه بعدی رابط کاربری مشهور این شرکت که به گفته ی لی جون قرار است قدرتمند، پایدار و سریع باشد. حالا یک ...

از مدتی پیش می دانیم که شیائومی توسعه MIUI 9 را در دست دارد، نسخه بعدی رابط کاربری مشهور این شرکت که به گفته ی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - لی جون قرار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است قدرتمند، پایدار و سریع باشد.

حالا یک اسکرین شات از بخش مالتی تسکینگ این رابط کاربری (قسمت موسوم به recents که پس از فشردن دکمه ی مربع - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ناوبری نمایان می شود) منتشر شده که علاوه بر طراحی حدودی این نسخه، یکی از قابلیت های جدید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آن را هم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمایش می دهد.

در این تصویر مشاهده می کنیم که در MIUI 9 امکان سوییچ کردن بین بخش های مختلف اپلیکیشن ها هم در قسمت recents وجود دارد. برای مثال در این اسکرین شات ۲ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پنجره به اپلیکیشن وی چت اختصاص یافته که یکی از آنها بخش مربوط به چت کردن در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این نرم افزار را نمایش می دهد و پنجره دیگر هم به قسمت پرداخت آنلاین یا همان کیف پول WeChat مربوط - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

این قابلیت البته به شکل محدود تر در MIUI 8 هم وجود داشت، اما به نظر می رسد قرار است حالا به شکل گسترده تری در نسخه ی جدید مورد بهره برداری قرار گیرد و انعطاف پذیری بیشتری برای کاربر فراهم نماید.

شیائومی علاوه بر این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد در آینده قابلیت تقسیم صفحه به دو قسمت و تصویر در تصویر را به رابط کاربری خود اضافه کند، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بر همین اساس می توان انتظار داشت این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دو قابلیت را هم در MIUI 9 مشاهده کنیم.

در پایان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گفتنی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است با توجه به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اینکه MIUI 8 در ابتدای سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود و MIUI 9 هم به مرحله ی بتا رسیده است، انتظار می رود به زودی نسخه جدید رابط کاربری مشهور شرکت شیائومی در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone