🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18231.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

«آمازون وان» امکان پرداخت وجه با اسکن کف دست را فراهم می‌کند

در حالیکه شیوع بیماری کرونا باعث شده مردم سراسر جهان از ماسک و دستکش استفاده کنند، آمازون سرویس تایید هویت بیومتریک جدیدی تحت عنوان «آمازون وان» ( Amazon One) معرفی کرده است. آمازون وان، با اسکن ...

در حالیکه شیوع بیماری کرونا باعث شده مردم سراسر جهان از ماسک و دستکش استفاده کنند، آمازون سرویس تایید هویت بیومتریک جدیدی تحت عنوان «آمازون وان» ( Amazon One) معرفی کرده است. آمازون وان، با اسکن کف دست - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - و بدون نیاز به تماس فیزیکی، امکان پرداخت را برای مشتریان فروشگاه‌های خرده فروشی فراهم می‌کند.

البته آمازون وان کاربرد دیگری هم دارد که هنوز اجرایی نشده است. می‌توان دستگاه تایید هویت را در قسمت ورودی فروشگا‌ه‌ها نصب کرد تا هنگام ورود، مشتری کف دست خود را جلوی دستگاه بگیرد و هویت‌اش مشخص شود.

در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - حال حاضر این دستگاه در دو فروشگاه فیزیکی آمازون در سیاتل آمریکا نصب شده است. آمازون اعلام کرده که آمازون وان نه تنها برای فروشگاه‌ها، بلکه برای مکان‌های عمومی دیگری از جمله استادیوم‌ها، ساختمان‌های اداری و سایر فروشگاه‌های خرده فروشی نیز قابل استفاده است. البته باید ببینیم سایر فروشگاه‌های خرده فروشی چقدر به آمازون اعتماد می‌کنند و اجازه می‌دهند داده‌های مشتریان به این شکل در دسترس آمازون قرار گیرد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان

کاربران برای پرداخت صورت حساب، ابتدا باید کارت اعتباری را در دستگاه قرار دهند و سپس بدون اینکه دست آنها با اسکنر تماسی برقرار کند، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - کف دست را در قسمت بالای اسکنر قرار دهند، وقتی دستگاه هویت آنها را تایید کرد، هزینه خریدها پرداخت می‌شود.

اگرچه کاربر قرار نیست کف دست خود را روی دستگاه قرار دهد، ولی استفاده از این فناوری جدید نیاز به آموزش دارد و می‌تواند حداقل در کوتاه مدت مشکلاتی را ایجاد کند. کاربران با فشاردادن انگشت خود - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - روی حسگر اثر انگشت گوشی‌های هوشمند آشنایی دارند. این احتمال وجود دارد بسیاری تصور کنند که باید کف دستشان را روی دستگاه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - اسکنر کف دست فشار دهند و در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - نتیجه با همین ذهنیت اشتباه ممکن است به دستگاه‌ صدمه وارد کنند.

با وجودی که آمازون تاکید می‌کند دستگاه بدون نیاز به تماس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - کار می‌کند، اما در شرایطی که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - بیماری کرونا همه گیر شده است، قرار دادن دستگاهی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - در ورودی فروشگاه‌ها، این نگرانی را چند برابر می‌کند که بسیاری اسکنر را به اشتباه لمس ‌کنند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان

براساس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - اعلام آمازون، این دستگاه جدید از فناوری بینایی ماشینی به صورت بلادرنگ استفاده می‌کند. اثر کف - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - دست انسان نیز مانند اثر انگشت و عنبیه چشم منحصر به فرد است و برای احراز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - هویت بیومتریک می‌توان از اسکن کف دست کمک گرفت. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - آمازون معتقد است چون همزمان با اسکن کف دست از کارت اعتباری هم استفاده می‌شود، در نتیجه سیستم از امنیت بالایی برخوردار است.

اسکن‌های رمزگذاری شده، به فضای ابری ارسال می‌شود. البته در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد روند کار ارائه نشده است.

سیستم‌های تشخیص هویت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - بیومتریک در سراسر جهان مخالفان و موافقان خودش را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آزادشهر استان گلستان - دارد و برخی معتقدند که حریم خصوصی افراد با چنین فناور‌ی‌هایی نادیده گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone