🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18539.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شفاف‌سازی واتس‌اپ در مورد قوانین جدید و حفظ حریم شخصی کاربران

واتس‌اپ در پاسخ به اعتراضات گسترده و مهاجرت دسته‌جمعی کاربرانش به پلتفرم‌های مشابه از جمله سیگنال و تلگرام، تلاش کرده تا کمی فضا را آرام کند. این شرکت به‌تازگی بخش سؤالات متداول یا همان FAQ ...

واتس‌اپ در پاسخ به اعتراضات گسترده و مهاجرت دسته‌جمعی کاربرانش به پلتفرم‌های مشابه از جمله سیگنال و تلگرام، تلاش کرده تا کمی فضا را آرام کند. این شرکت به‌تازگی بخش سؤالات متداول یا همان FAQ را به‌روزرسانی کرده تا نشان دهد که همچنان از حریم شخصی کاربران‌اش محافظت می‌کند.

پس از اعلام تغییر قوانین و سیاست محرمانگی واتس‌اپ مبنی بر اشتراک‌گذاری اطلاعات با تمام شرکت‌های خانواده فیس‌بوک، بسیاری از کاربران به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - پلتفرم‌هایی نظیر سیگنال یا تلگرام رفتند. سابقه تاریک فیس‌بوک در حفظ حریم شخصی کاربران مهم‌ترین عامل این واکنش بود و امکانات بیشتر و بهتر رقبا نیز تصمیم‌گیری را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - کاربران ساده‌تر کرد. حالا واتس‌اپ می‌گوید حتی پس از تغییر سیاست محرمانگی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - «امنیت پیام‌های خصوصی شما بین دوستان و اعضای خانواده به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد».

طبق اطلاعات جدید در صفحه FAQ واتس‌اپ، تغییرات مورد بحث به کسب‌وکارهای فعال روی این پلتفرم مربوط می‌شود و کاملاً اختیاری است. در تصویر زیر می‌بینید که به گفته واتس‌اپ، نه خودش و نه فیس‌بوک نخواهند توانست محتوای پیام‌های خصوصی یا تماس‌های صوتی و تصویری شما را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - ببینند با بشنوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران

واتس‌اپ همچنین مدعیست - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - سابقه مخاطبین پیام‌ها و تماس‌های شما را ذخیره نمی‌کند، به اشتراک‌گذاری لوکیشن بین کاربران دسترسی ندارد و اطلاعات تماس‌ها را به فیس‌بوک نمی‌دهد. گروه‌ها نیز هم‌چنان محرمانه باقی خواهند ماند.

از سوی دیگر، کسب‌وکارها می‌توانند از خدمات میزبانی فیس‌بوک برای مدیریت چت‌های واتس‌اپ استفاده کنند و بر اساس اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - به‌دست آمده، تبلیغات هدف‌مند روی فیسبوک را انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - دهند. این کسب‌وکارها در فضای واتس‌اپ مشخص خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - شد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - تا شما بدانید که با چه شرکتی طرف هستید.

با وجود تلاش واتس‌اپ، به‌نظر نمی‌رسد افکار عمومی به این راحتی قانع شوند و به این پلتفرم بازگردند. - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - از طرف دیگر سیاست‌های جدید واتس‌اپ هم‌چنان به اندازه کافی شفاف نیستند. به‌عنوان مثال در بخش «اطلاعات جمع‌آوری شده به‌صورت خودکار» به صراحت نوشته شده که «اگر از ویژگی‌های مرتبط با موقعیت مکانی نظیر اشتراک‌گذاری لوکیشن با مخاطبین استفاده کنید، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - ما اطلاعات دقیق موقعیت مکانی شما را جمع‌آوری و استفاده خواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - کرد». حتی اگر دسترسی برنامه به لوکیشن را ببندید، واتس‌اپ باز هم از طریق آدرس آی پی و پیش‌شماره‌های موبایل به موقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - حدودی شما دسترسی خواهد داشت و طبیعتاً این اطلاعات به‌دست فیس‌بوک هم خواهد رسید.

نظر شما - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر زیراب استان مازندران - چیست؟ آیا همچنان به استفاده از واتس‌اپ ادامه می‌دهید یا تصمیم به ترک این پلتفرم و استفاده از برنامه‌های مشابه گرفته‌اید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone