تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33075.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات در تلکام آمارهای صنعت ICT را در سال گذشته تشریح کرد

صبح امروز مراسم تلکام نوزدهم آغاز به کار کرد و وزیر ارتباطات کشورمان در مراسم افتتاحیه این رویداد به این نکته که ارتباطات می‌تواند صلح آمیز باشد اشاره کرد و گفت که رشد و توسعه ...

صبح امروز مراسم تلکام نوزدهم آغاز به کار کرد و وزیر ارتباطات کشورمان در مراسم افتتاحیه این رویداد به این نکته که ارتباطات می‌تواند صلح آمیز باشد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد و گفت که رشد و توسعه خوبی در این حیطه در کشور رخ داده است و با اقداماتی فراتر از وزارتخانه قصد دارند که در نجات محیط زیست و انرژی همکاری داشته باشند. او همچنین مشکلات ارزی کشور را مهم تلقی کرد و تاکید داشت که بالا رفتن قیمت گوشی و کامپیوتر می‌تواند به اکو سیستم فناوری ضربه بزند.

جهرمی با اشاره به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اعتراضاتی که سر گران شدن بسته‌های اینترنتی و تعرفه‌های مکالمه اپراتورها از سوی کاربران شد به این موضوع پرداخت:

«بیست - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - درصد تعرفه خدماتی اپراتورها را کاهش دادیم تا بتوانیم در این اوضاع کمبود نقدینگی کمکی به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آنها کرده باشیم. مدل رفتاری اپراتورها در چارچوب قوانین بوده و آنها کاربران را تشویق به خرید بسته‌های ماهانه و طولانی مدت کردند تا بتوانند کمبود نقدینگی خود را جبران کنند.»

وزیر جوان ارتباطات کشورمان همچنین با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - توجه به بازگشایی مدارس به موضوعی اشاره کرد که بی‌ارتباط با این ایام نیست و خبر از تحصیل چندین هزار دانش آموز مناطق محروم با کمک فناوری ارتباطات و اطلاعات داد:

«۱۳۶ هزار دانش آموز کلاس اولی که از تحصیل باز مانده بودند به وسیله دولت هوشمند به تحصیل فرا خوانده شدند. از ظرفیت های مختلف دولت بهره گرفته شده است.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

جهرمی تاکید کرد که در نمایشگاه‌هایی چون تلکام و الکامپ مسیر پیش روی صنعت تکنولوژی را ترسیم خواهیم کرد و این مسیر را یک راه طولانی و ناهموار خواند:

«کمبود منابع یکی از جدی‌ترین مشکلات دولت فعلی است که با افزایش بهره‌وری می‌توان در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برابر آن ایستادگی کرد. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌تواند این بهره وری را اعتلا بخشد و به دولت کمک کند؛ به عنوان مثال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در بخش کشاورزی و منابع آبی می‌توان کارهای زیادی با کمک فناوری کرد و مدیریت منابع آبی را با آنها دگرگون ساخت.»

وزیر ارتباطات کشورمان اهمیت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اینترنت اشیا را در این روزها بسیار بالا خواند و استفاده و گسترش آن در کشور را مفید دانست. او تهران بهتر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و با نشاط تر را در گروی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - استفاده از این خدمات اعلام کرد و آن را ماموریت وزارت ارتباطات و دولت عنوان کرد:

«توسعه صنعت و فناوری یک شمع است که مسیر را روشن می‌کند اما هدف ما چیز بالاتر و ارزشمندتری است که قصد داریم با کمک این شمع به آن برسیم. ظرفیت بالای جوانان کشور ما در این بخش باید استفاده شود تا در برابر تحریم‌هایی که معیشت مردم را مشکل ساز کرده، بتوانیم کاری کنیم.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

جهرمی به بورس ارتباطات نیز اشاره کرد و ورود شرکت ها به این حوزه را در حال حاضر ناموفق اعلام کرد. او اما باور دارد که همین شرکت‌ها امروزه عزم بیشتری برای ادغام با یکدیگر دارند و این موضوع می‌‌تواند کمک حال راه آینده آنها باشد:

«قصد داریم تا همکاری اپراتورها با شرکت‌ها را بیشتر کنیم و همچنین کارهایی فراتر از ارتباطات انجام دهیم. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قرار است در استان گلستان پروژه حفاظت الکترونیکی از جنگل‌های این استان را استارت بزنیم و ترویج فناوری اطلاعات در محیط زیست را خواهیم داشت.»

«فرامرز رستگار» دبیر سندیکای مخابرات ایران نیز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در طول افتتاحیه مراسم اعلام کرد که در طول شش ماه گذشته اتفاقات جالبی در کشور رخ نداده و مقداری نارسایی و اختلال در کارها ایجاد شد، حتی در بین جامعه خبری مطرح شد که کارخانه ها و شرکتها در حال ورشکستگی هستند:

« اما در این نمایشگاه خلاف این ماجرا را داریم و نشان خواهیم داد که در دوران رکود، ۲۶ طرح پیشرفته در صنعت فناوری کشور رخ داده است این مقدار شاید تا آخر سال به ۴۰ عدد هم برسد.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در این مراسم همچنین به دستاوردهای وزارت ارتباطات دولت دوازدهم اشاره شد و موارد ذیل به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عنوان بخشی از این موفقیت ها اعلام شد:

  • ارائه خدمات بانکداری از طریق واگذاری 1250 دستگاه ATM در روستاهای محروم
  • ایجاد دسترسی به تلفن ثابت و همراه در بیش از هزار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - روستا
  • ایجاد چوشش جاده ای نسل 4 در بیش از 60 هزار کشور جاده اصلی و فرعی
  • افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه به بیش از 110 درصد
  • افزایش بیش از صد در صدی ظرفیت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پهنای باند شبکه انتقال
  • افزایش 2 درصدی محتوای فارسی و افزایش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 2 برابری ترافیک داخلی
  • استقرار سامانه سیماک در بیش از 12 استان کشور
  • ارتقای 20 رتبه ای کشور در شاخص توسعه دولت الکترونیکی در طی یک سال

رییس رگولاتوری کشور نیز این نمایشگاه را ادامه قابلیت های الکامپ خواند و از فعالان حوزه خواست که با گفتگو و تفاهم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - راه روشن توسعه را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای صنعت ICT رقم بزنند. حسین فلاح جوشقانی باور دارد که می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

با فراگیر شدن تحول دیجیتال در عرصه جهانی و رشد استارتاپ های فعال در بستر الکترونیک نقش نمایشگاه تلکام بیش از پیش شده و حالا از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. شرایط - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جدید فعلی باعث شده که نمایشگاه امسال ویترینی جدید برای شناسایی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فناوری های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با پتانسیل صادرات و رشد و توسعه اشتغالزایی باشد. در این نمایشگاه بیش از 260 شرکت حضور دارند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و این رویداد از یازدهم تا چهاردهم مهر ماه در نمایشگاه های بین المللی دایر خواهد بود. گفتنیست آمار حاضرین شرکت های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - داخلی در نمایشگاه امسال یک رشد 50 درصد را داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone