🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10797.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

حمله‌ای به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار: یکی از بزرگترین سرقت‌های تاریخ رمزارزها رقم خورد

در یکی از بزرگترین سرقت‌های تاریخ رمزارزها، بیش از ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه از شبکه Poly دزدیده شده است. این پلتفرم که بلاکچین‌های مختلف را به هم وصل می‌کند، در توییتر از هکرها خواسته تا ...

در یکی از بزرگترین سرقت‌های تاریخ رمزارزها، بیش از ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه از شبکه Poly - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - دزدیده شده است. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - این پلتفرم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - که بلاکچین‌های مختلف را به هم وصل می‌کند، در توییتر از هکرها خواسته تا دارایی‌های سرقتی را برگردانند.

پلتفرم مالی غیرمتمرکز Poly در پستی در شبکه اجتماعی توییتر از این دزدی خبر داده و اطلاعات مربوط به کیف پول هکرها را منتشر کرده است. این شبکه از کاربران می‌خواهد توکن‌های ارسالی و دریافتی از این آدرس را در فهرست سیاه قرار داده و تحریم کنند.

شبکه Poly هنوز اطلاعات بیشتری درباره این اتفاق منتشر نکرده و مشخص نیست که مقر اصلی این شرکت در کدام کشور قرار دارد و کدام حوزه قضایی باید پیگیر این پرونده باشد. این پلتفرم فعلا از هکرها خواسته تا پیش از انجام اقدامات حقوقی سرمایه‌های سرقتی را برگردانند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی

نکته جالب این‌که درخواست آن‌ها تا حدی موثر بوده و تا صبح امروز حدود ۲ میلیون دلار از سرمایه‌ها برگردانده شده است. این دزدی یکی از بزرگترین دزدی‌های تاریخ بازارهای رمزارزی محسوب می‌شود و جهت مقایسه می‌توانیم به سرقت ۵۳۰ میلیون دلار کوین دیجیتال از صرافی ژاپنی کوین‌چک در سال ۲۰۱۸ اشاره کنیم. صرافی Mt. Gox هم که در توکیو قرار داشت، در سال ۲۰۱۴ پس از سرقت نیم میلیارد دلار از دارایی‌های خود فرو پاشید.

خود شبکه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - Poly - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - در توییت دیگری نوشت: «مقدار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - پولی که شما هک کرده‌اید بزرگترین رقم در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - تاریخ DeFi است.» DeFi به پلتفرم‌های رمزارزی نظیر-به-نظیری گفته می‌شود که بدون گذرگاه‌های سنتی مالی مثل بانک‌ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - و صرافی‌ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - امکان انجام تراکنش را فراهم می‌کنند. شبکه Poly هم به کاربران اجازه می‌داد توکن‌ها را بین بلاکچین‌های مختلف جابه‌جا کنند.

هکرها پس از سرقت پول این مبلغ را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - به چند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - آدرس رمزارزی دیگر ارسال کرده‌اند. محققان شرکت امنیتی SlowMist می‌گویند مجموعا بیش از ۶۱۰ میلیون رمزارز به سه آدرس مختلف منتقل شده و این حمله - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فراهان استان مرکزی - از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی و آماده‌سازی شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone