🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41637.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

افزونه 1Password برای مرورگر مایکروسافت اِج منتشر شد

تقریباً یک سال از زمان اعلام همکاری مایکروسافت با «1Password» برای ارائه این افزونه در مرورگر اِج می گذرد و حالا کمپانی ساکن ردموند افزونه 1Password را برای دانلود در مایکروسافت استور قرار داده است. ...

تقریباً یک سال از زمان اعلام همکاری مایکروسافت با «1Password» - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای ارائه این افزونه در مرورگر اِج می گذرد و حالا کمپانی ساکن ردموند افزونه 1Password را برای دانلود در مایکروسافت استور قرار داده است.

1Password امکان تولید کلمات عبور تصادفی را فراهم  کرده است

همان طور که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - احتمالاً می دانید (یا از نام افزونه حدس زده اید)، 1Password به کاربر اجازه می دهد تمام کلمات عبور خود را یک جا ذخیره کرده و در صورت علاقه مندی، اطلاعات مربوط به کارت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بانکی خود را هم از طریق این افزونه در وبسایت های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مختلف وارد کنند. همچنین 1Password امکان تولید کلمه عبور به صورت تصادفی را هم فراهم کرده که به افزایش ایمنی اطلاعات کاربران کمک خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که با اضافه شدن 1Password، تعداد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - افزونه های مرورگر اِج به 69 مورد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رسیده که نشان دهنده استقبال کم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توسعه دهندگان خواهد بود. البته مایکروسافت در این باره ادعا می کند که علت اصلی پایین بودن تعداد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - افزونه ها، استانداردهای کیفی کمپانی است.

با این حال اکثر توسعه دهندگان (از جمله تیم AgileBits توسعه دهنده 1Password) اظهار کرده اند که اصرار مایکروسافت بر ارائه به روزرسانی های مرورگر اِج به همراه آپدیت های ویندوز 10، و همچنین در دسترس نبودن به موقع API مورد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نیاز، عوامل اصلی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بی میلی آنها برای پشتیبانی از مایکروسافت اِج بوده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اند.

گفتنی است برای استفاده از افزونه مورد بحث باید ابتدا نسخه 6.7 یا بالاتر 1Password را روی ویندوز نصب کرده و پس از انجام تنظیمات مربوطه، افزونه را از این آدرس دانلود و نصب - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نمایید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone