🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21156.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

این استارتاپ هوش مصنوعی به دنبال حذف مذاکره تجاری بین انسان‌ها است

روزبه‌روز استارتاپ‌های جدیدی شروع به کار می‌کنند اما تعداد کمی از آن‌ها به موفقیت می‌رسند که به نظر می‌رسد استارتاپ «Pactum» که در استونی شکل گرفته، یکی از آن‌ها خواهد بود. این استارتاپ هوش مصنوعی ...

روزبه‌روز استارتاپ‌های جدیدی شروع به کار می‌کنند اما تعداد کمی از آن‌ها به موفقیت می‌رسند که به نظر می‌رسد استارتاپ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - «Pactum» که در استونی شکل گرفته، یکی از آن‌ها خواهد بود. این استارتاپ هوش مصنوعی که تنها چندین ماه از شروع فعالیت آن‌ها می‌گذرد، موفق به توسعه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - یک ابزار برای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - مذاکره شده و فروشگاه «والمارت» از آن استفاده می‌کند.

ابزار مذاکره تجاری این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - استارتاپ که بر پایه هوش مصنوعی توسعه پیدا کرده، توسط والمارت برای خودکار کردن مذاکرات با بخشی از شبکه تامین‌کننده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم‌بنیانگذار این استارتاپ، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - «کسپار کورجس» که مدیریت یک برنامه اقامتی را در استونی برعهده داشته، اعتقاد دارد که نقش این ابزار در آینده نزدیک افزایش پیدا می‌کند. کورجس اعلام کرده:

«دیدگاه ما این است که مردم در آینده می‌توانند روی کارهای استراتژیک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - تمرکز کنند، در حالی که ماشین‌ها اجرا و پیاده‌سازی آن‌ها را برعهده دارند. زمانی که شما به سر کار می‌روید و داشبورد را باز می‌کنید، به این موضوع پی می‌برید که در طول هفته ۱۰۰۰ مذاکره آغاز شده، ۶۰۰ قرارداد جدید بسته شده و سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی بروزرسانی شده. شما به سراغ مراحل بعدی می‌روید و ماشین ایده‌های شما به را یک تجارت پایدار تبدیل می‌کند.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان

ابزار مذاکره این استارتاپ هوش مصنوعی کار خود را با مصاحبه با مشتری، ثبت تمام اطلاعات مورد نیاز پیرامون مذاکره و تعیین ارزش هر یک از مبادله‌های ممکن در قرارداد با مشتری آغاز می‌کند. زمانی که مذاکره به صورت متنی و چت باشد، سیستم با شریک یا تامین‌کننده آشنا می‌شود. کورجس در این زمینه اعلام کرده: «علاوه بر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - بهترین اقدامات در استراتژی‌های مذاکره، این سیستم از آموخته‌های خود و تمام اطلاعات موجود برای دستیابی به یک توافق برد برد استفاده می‌کند.»

این سیستم می‌تواند به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت انسان کار کند و استفاده از این ویژگی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - برای مدیریت تامین‌کنندگان، برای شرکت‌ها سود به همراه دارد.

مقر این استارتاپ که در حقیقت در کشور استونی شکل گرفته، در مونتین ویوی کالیفرنیا قرار گرفته چرا که این استارتاپ آمریکا را بزرگترین بازار جهان می‌داند. به اعتقاد کورجس، پتانسیل بالایی برای رشد وجود دارد مخصوصا که رقیب مستقیمی ندارند، البته این استارتاپ کوچک برای متقاعد کردن شرکت‌های بزرگ برای استفاده از ابزار خود با چالش‌های زیادی روبه‌رو است چرا که بسیاری از اطلاعات در زمان مذاکره به صورت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آوج استان زنجان - محرمانه نگه داشته می‌شود و بسیاری حاضر به اشتراک آن‌ها با ابزارهای هوش مصنوعی نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone