🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44885.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

احتمال ممنوعیت حمل لپ تاپ و تبلت در تمامی پروازهای بین المللی آمریکا

همانطور که احتمالاً می دانید پیشتر قوانین امنیتی آمریکا برای مسافران خطوط هوایی به خصوصی، اجازه ورود و حمل گجت های هوشمند با اندازه ای بزرگتر از موبایل به داخل کابین هواپیما را سلب کرده بود ...

همانطور که احتمالاً می دانید پیشتر قوانین امنیتی آمریکا برای مسافران خطوط هوایی به خصوصی، اجازه ورود و حمل گجت های هوشمند با اندازه ای بزرگتر از موبایل به داخل کابین هواپیما را سلب کرده بود که همین موضوع مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده بود.

حال در مصاحبه ای که روز گذشته با «جان کِلی»، وزیر امنیت میهن آمریکا انجام گرفت، او تأیید کرد که دولت به دنبال گسترش قانون مورد اشاره برای تمامی پروازهای ورودی و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خروجی از ایالات متحده آمریکاست.

وزیر امنیت میهن آمریکا عنوان کرده که احتمالاً تمام پروازهای ورودی و خروجی آمریکا شامل محدودیت های حمل گجت ها شوند

«کِلی» در این باره عنوان کرد «تهدیدی جدی وجود دارد. همیشه مسائل نگران کننده ای در خطوط هوایی وجود داشته و تروریست ها هواپیماهایی که به خصوص متعلق به آمریکا بوده و بسیاری از مسافرانشان را شهروندان آمریکایی تشکیل داده اند، تهدید می کنند.»

علاوه بر آن «کلی» عنوان کرده که وزارت امنیت میهن در نظر دارد تا «سطح امنیت پروازها و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هواپیماها را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بسیار بالاتر از آنچه که هم اکنون است، ببرد.» و همچنین از تکنولوژی های تازه ای هم برای رسیدن به این هدف صحبت کرده اما از بیان جزئیات خودداری کرده است.

لازم به ذکر است گسترده شدن قانون منع ورود گجت ها به کابین هواپیما، می تواند منجر شود که میلیون ها مسافر، لپ تاپ ها و دیوایس های هوشمندشان را در داخل چمدان ها قرار داده و یا اینکه آنها را در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - منزل نگه داشته و با خود حمل نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone