🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19382.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی M20s با باتری غول پیکر و قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار معرفی شد

سامسونگ در اولین روزهای سال ۲۰۲۱ از یک گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرد. گلکسی M20s از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی هوشمند سامسونگ که دو روز دیگر ...

سامسونگ در اولین روزهای سال ۲۰۲۱ از یک گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرد. گلکسی M20s از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند سامسونگ که دو روز دیگر وارد بازار هند می‌شود، از نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT LCD با طراحی Infinity-V و رزولوشن اچ دی پلاس بهره می‌برد. برش قطره‌ای بالای صفحه نمایش و همچنین حاشیه‌های کم اطراف آن، گلکسی M20s را تبدیل به دستگاهی مناسب برای مشاهده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - ویدیو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - و اجرای بازی می‌کند.

این دستگاه به چیپ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - اسنپدراگون ۴۵۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. طبق وعده سامسونگ، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - این گوشی هوشمند در اجرای بازی‌ها عملکرد مناسبی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - خود نشان می‌دهد.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته که یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند. برش قطره‌ای نمایشگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 را میزبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران

کاربران می‌توانند گلکسی M20s را در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز سفارش دهند. این دستگاه از شبکه ارتباطی 4G LTE، دو سیمکارت، GPS، بلوتوث ۴.۲، پورت USB-C - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - و جک هدفون پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری One UI - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - را درنظر گرفته. این دستگاه همچنین دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گلکسی M20s با قیمت نزدیک به ۱۴۰ دلار دو روز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - دیگر وارد بازار هند می‌شود و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - البته در آینده کاربران در کشورهای دیگر هم به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

در حالی سامسونگ سال ۲۰۲۱ را با یک گوشی پایین‌رده آغاز کرده که کمتر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - ۱۰ روز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - دیگر از پرچمدارهای جدید خود یعنی گوشی‌های سری گلکسی S21 رسما رونمایی می‌کند. این گوشی‌های هوشمند به مشخصات - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آمل استان مازندران - فنی قدرتمندی مجهز می‌شوند و به احتمال زیاد فاقد شارژر درون جعبه خود خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone