🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39209.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

در گفتگو با دیجیاتو: کافه بازار علت حذف «اسنپ رانندگان» را تشریح کرد

شب گذشته اپلیکیشن اسنپ رانندگان از بزرگترین مارکت ایرانی حذف شد و حالا مدیر روابط عمومی کافه‌بازار در گفتگو با دیجیاتو از دلایل این تصمیم می‌گوید. «امیر حقیقت»، مدیر روابط عمومی کافه‌بازار خبر می‌دهد این ...

شب گذشته اپلیکیشن اسنپ رانندگان از بزرگترین مارکت ایرانی حذف شد و حالا مدیر روابط عمومی کافه‌بازار در گفتگو با دیجیاتو از دلایل این تصمیم می‌گوید.

«امیر حقیقت»، مدیر روابط عمومی کافه‌بازار خبر می‌دهد این مارکت قوانینی دارد که تمام توسعه‌دهندگان از بزرگ تا کوچک ملزم به رعایت آنها هستند: «حذف این اپلیکیشن به استناد یکی از قوانین در بند حریم شخصی کاربران بوده است. مشخصاً همان موردی که دیجیاتو هم به آن اشاره کرده بود.»

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران

حقیقت با اشاره به آخرین بند از تصویر فوق، خبر می‌دهد که علت اصلی حذف اسنپ رانندگان، ترغیب و ملزم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - کردن کاربران - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - آن به غیرفعال کردن اپلیکیشن رقبا بوده است: «این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - اپلیکیشن درخواست حذف اپلیکیشن‌های رقیب را داشته. کافه بازار قبل از حذف این اپ، دو بار به توسعه دهنده تذکر داده است اما در این خصوص اصلاحی صورت نگرفت و در نتیجه از کافه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - بازار حذف شد.»

روابط عمومی کافه بازار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - خبر می‌دهد که تیم بررسی برنامه‌ها متوجه این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - اقدام اپ رانندگان اسنپ شده است: «تیم بررسی برنامه‌های ما همواره اپلیکیشن‌های مختلف را پایش می‌کنند و تخلفات را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - زیر نظر دارند. حذف اپ اسنپ هم پس از دو بار تذکر و طی شدن مهلت قانونی انجام شده است.»

اپلیکیشن رانندگان اسنپ به کاربران خود اجازه نمی‌دهد تا اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - رقبا را نصب کرده و در چند سرویس مشغول به کار باشند. به همین دلیل رقیب اصلی اسنپ به نام تپ‌سی، شکایت خود از اسنپ را در شورای رقابت پیگیری می‌کند و مدیران تپ‌سی نیز در گفتگو با دیجیاتو این اقدام رقیب را برخلاف قوانین تجارت می‌دانند.

اسنپ فعلاً در برابر این اتفاقات سکوت کرده است - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - اما جدا از رای نهایی شورای رقابت که مشخص نیست در چه زمانی به نتیجه می‌رسد، حذف شدن یکی از اپلیکیشن‌های کلیدی توسط شناخته‌شده‌ترین مارکت ایرانی می‌تواند ضربه بزرگ‌تری برای سرویسی باشد که مدعی داشتن سهمی ۸۵ درصدی از بازار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - تاکسی‌های آنلاین است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone