🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18223.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از گوشی‌های می ۱۰ تی 5G و می ۱۰ تی پرو 5G رونمایی کرد

شیائومی از گوشی‌های پرچمدار می ۱۰ تی 5G و می ۱۰ تی پرو 5G رونمایی کرد. این دو گوشی به غیر از دوربین مشخصات یکسانی داشته و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۱۴۴ ...

شیائومی از گوشی‌های پرچمدار می ۱۰ تی 5G و می ۱۰ تی پرو 5G رونمایی کرد. این دو گوشی به غیر از دوربین مشخصات یکسانی داشته و از مهم‌ترین ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران - آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۱۴۴ هرتز، چیپست پرچمدار کوالکام و باتری حجیم اشاره کرد.

می ۱۰ تی 5G و می ۱۰ تی پرو 5G از بسیاری جهات به یکدیگر شبیه هستند؛ هر دو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل برخوردارند که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت شده و از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و HDR10 پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران

درون حفره تعبیه شده در گوشه سمت چپ نمایشگر هر دو مدل دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. هر دو مدل از رم LPDDR5، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی و چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردارند.

تفاوت اصلی میان این دو گوشی به نوع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران - سنسورهای دوربین برمی گردد. هر دو مدل از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۱۹ درجه و حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو برخوردارند، اما می ۱۰ تی 5G به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و می ۱۰ تی پرو 5G از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره می‌برد. علاوه بر این امکان سفارش مدل پرو با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی وجود خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران

از دیگر ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران - جالب توجه گوشی های یاد شده می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱، فرستنده فروسرخ، NFC و درگاه USB-C اشاره کرد. البته خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست.

مدل ۶/۱۲۸ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران - گیگابایت و ۸/۱۲۸ گیگابایت می ۱۰ تی به ترتیب با قیمت ۵۸۴ و ۶۴۳ دلار و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران - مدل ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت می ۱۰ تی پرو - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بهشهر استان مازندران - 5G به ترتیب به قیمت ۷۰۱ و ۷۶۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone