🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34992.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

احتمال تعبیه اسکنر سه بعدی چهره و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در گلکسی اس ۱۰

سامسونگ احتمالا با تعبیه اسکنر سه بعدی چهره و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در گلکسی اس ۱۰، اسکنر عنبیه را کنار خواهد گذاشت. اسکنر عنبیه از موبایل نه چندان عاقبت به خیر گلکسی نوت ...

سامسونگ احتمالا با تعبیه اسکنر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سه بعدی چهره و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در گلکسی اس ۱۰، اسکنر عنبیه را کنار خواهد گذاشت.

اسکنر عنبیه از موبایل نه چندان عاقبت به خیر گلکسی نوت ۷ به خانواده گوشی های سامسونگ راه پیدا کرد و کمپانی کره ای از این قابلیت و سیستم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شناسایی چهره به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عنوان «اسکن هوشمند» یاد می کند. البته سیستم شناسایی چهره فعلی گلکسی در برابر آیفون ۱۰، می ۸ یا فایند اکس حرف چندانی برای گفتن ندارد و حالا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رسانه های کره ای از احتمال کنار گذاشته شدن آن در گلکسی اس ۱۰ خبر داده اند.

بر این اساس تلاش های سامسونگ برای تعبیه سنسور اثر انگشت در نمایشگر گلکسی نوت ۹ راه به جایی نبرده و کمپانی کره ای قصد پیاده سازی آن را در پرچمدار بعدی سری اس دارد. علاوه بر این مهندسان این شرکت در پی کاهش ضخامت ماژول اسکنر سه بعدی چهره اختصاصی برای اس ۱۰ هستند که در صورت موفقیت سیستم مبتنی بر دوربین - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سلفی فعلی و اسکنر عنبیه را منسوخ خواهد کرد.تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر اگر پروژه توسعه اسکنر سه بعدی با همکاری کمپانی «مانتیس ویژن» به ثمر ننشیند، ماژول اسکنر عنبیه به قوت خود - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باقی خواهند ماند. آنچه که به این گزارشات - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دامن می زند این است که سامسونگ تقاضای خود برای قطعات مختلف اس ۱۰ را به تامین کنندگان ارائه کرده اما در این میان خبری از اسکنر عنبیه نیست.

بر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اساس این گزارش کمپانی کره ای از تامین کنندگان خواسته نمایشگر گلکسی اس ۱۰ را در دو سایز ۵.۸ و ۶.۳ اینچی تولید کنند؛ بنابراین روند قبلی سری گلکسی اس در این پرچمدار نیز حفظ خواهد شد، هرچند ممکن است شاهد کاهش حاشیه های نمایشگر یا راهکارهای دیگر برای افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه باشیم.

پیش از این کیم دانگ-وون، از تحلیلگران موسسه KB Securities در گزارشی ضمن اشاره به وجود دوربین سه گانه برای نسل بعدی آیفون، مدعی شده سامسونگ نیز احتمالا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس ۱۰ را با - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - همین مشخصه روانه بازار می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone