🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34990.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نروژ نخستین هواپیمای تمام الکتریکی را با موفقیت تست کرد

نروژی ها جزو پیشتازان حمل و نقل سبز هستند. مقامات و اهالی این کشور علاقه زیادی به خودروهای هیبریدی و الکتریکی دارند، طوری که بخش قابل توجهی از اتومبیل های خریداری شده در هر ماه ...

نروژی ها جزو پیشتازان حمل و نقل سبز هستند. مقامات و اهالی این کشور علاقه زیادی به خودروهای هیبریدی و الکتریکی دارند، طوری که بخش قابل توجهی از اتومبیل های خریداری شده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - در هر ماه را این دسته از وسایل نقلیه تشکیل می دهند. همانطور که پیشتر به اطلاعتان رسانده ایم، نروژی ها برای تجهیز تمام خودروها به پیشرانه های برقی از سال 2025 برنامه ریزی کرده اند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

در کنار حمل و نقل زمینی، نروژ قصد دارد در عرض هفت سال آینده پروازهای تجاری با هواپیماهای برقی را نیز راه اندازی کند. همچنین مقامات این کشور اروپایی خواهان این هستند که تا سال 2040 تمامی پروازهای داخلی با هواپیماهای برقی انجام شوند.

برای زمینه سازی این اتفاق مهم هفته گذشته یک پرواز آزمایشی تاریخی در نروژ انجام شد. در این پرواز کوتاه چند دقیقه ای، هواپیمای Alpha Electro G2 که ساخت یک شرکت اهل اسلوونی به نام Pipistrel است، با موتوری برقی توانست در آسمان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - اسلو به حرکت در آمده و عملکردی موفقیت آمیز از خود به نمایش بگذارد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

جالب اینکه وظیفه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - هدایت این هواپیما را وزیر حمل و نقل نروژ یعنی آقای Ketil Solvik-Olsen و آقای Dag Falk-Petersen مدیر شرکت هواپیمایی Avinor بر عهده داشتند.

به گفته آقای Solvik-Olsen این پرواز به خوبی اثبات می کند که استفاده از هواپیماهای الکتریکی تجاری چندان دور از دسترس نبوده و در عرض چند سال آتی قابل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - تحقق است.

به دلیل وجود جزایر و آبدره های متعدد، نروژ می تواند یکی از ایده آل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - ترین مکان ها برای بهره گیری از هواپیماهای برقی باشد. آقای Falk-Petersen نیز در بیانیه ای گفته:

هواپیماهای برقی بطور چشمگیری عوارض زیست محیطی صنعت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - هوانوردی را بهبود خواهند بخشید. همچنین هزینه پرواز نیز به دلیل کاهش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - هزینه های عملیاتی تا حد زیادی کمتر می شود که این مساله نیز ارزان تر شدن بلیط ها را به دنبال خواهد داشت.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

بر اساس اطلاعات موجود هواپیمای برقی شرکت Pipistrel از یک موتور برقی به قدرت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - 50 کیلووات (معادل 67 اسب بخار) بهره می برد. انرژی مورد نیاز این موتور نیز توسط باتری 21 کیلووات ساعتی تامین می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - شود.

با این مشخصات Alpha Electro قادر است تا یک ساعت در آسمان به پرواز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - درآمده و 130 کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ پشت سر بگذارد. این هواپیمای الکتریکی کوچک بدون سرنشین 350 کیلوگرم وزن دارد و تا حداکثر 550 کیلوگرم وزن می تواند از زمین بلند شود.

در حال حاضر دو چالش اصلی پیش روی هواپیماهای برقی قرار دارد؛ یکی وزن زیاد باتری ها و دیگری مسافت قابل پیمایش محدود. انتظار می رود با توجه به شتاب بالای پیشرفت، هر دوی این چالش ها در سال های آینده برطرف شوند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

از میان شرکت های معروف، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - ایرباس تحت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - برنامه ای به نام E-Fan X مشغول توسعه یک هواپیمای بزرگ هیبریدی است. این کمپانی در همکاری با زیمنس و رولزرویس قصد دارد بازار هواپیماهای کوتاه برد را متحول کند.

بر اساس برنامه مذکور، ایرباس از یک موتور الکتریکی 2 مگاواتی در کنار سه موتور جت در هواپیمای BAe 146 استفاده خواهد کرد. البته بعدها یک موتور الکتریکی دیگر جایگزین یکی از این موتورهای جت خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

اگر چه با تکنولوژی کنونی نمی توان هواپیمای به این بزرگی را تمام الکتریکی کرد، اما برقی سازی کامل هدف نهایی بوده و این اتفاق روزی به واقعیت تبدیل خواهد شد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone