🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35102.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی از نسخه ۲۰۱۸ موبایل های گلکسی J3 و گلکسی J7 سامسونگ در آمریکا

کمپانی سامسونگ نسل تازه دو موبایل از بین میان رده های محبوب سری J را در کشور آمریکا رونمایی کرد. دو موبایل مورد اشاره نسخه ۲۰۱۸ گلکسی J3 و گلکسی J7 هستند و قرار است تا ...

کمپانی سامسونگ نسل تازه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دو موبایل از بین میان - تعمیرات جارو برقی سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رده های محبوب سری J را - تعمیرات جارو برقی سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در کشور آمریکا رونمایی کرد. دو موبایل مورد اشاره نسخه ۲۰۱۸ گلکسی J3 و گلکسی J7 هستند و قرار است تا یک هفته دیگر در دسترس خریداران قرار بگیرند.

الته کمپانی کره ای هنوز قیمت میان رده های جدید خود را اعلام نکرده، چراکه قرار است این دو محصول در قالب قرارداد با چند اپراتور مختلف در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دسترس خریداران قرار بگیرند و ظاهراً اعلام قیمت و زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن آنها می بایست توسط خود اپراتورها اعلام شود.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

نسخه ۲۰۱۸ گلکسی J3 به عنوان کوچک ترین و ارزان ترین عضو موبایل های سری J سامسونگ، مجهز به نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن - تعمیرات جارو برقی سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - HD است. نسخه بزرگتر یعنی J7 نیز از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن مشابه بهره می برد تا بتوان آن را در رده فبلت ها جای داد.

در زمینه دوربین - تعمیرات جارو برقی سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نیز گلکسی J3 از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در بدنه پشتی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی برخوردار است. برادر بزرگتر در این زمینه نیز از وضعیت بهتری برخوردار است، چرا که دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی را برای بدنه پشتی و بالای نمایشگر خود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone