🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  2. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  3. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  4. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35097.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

احتمال عرضه موبایل Find X اوپو با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری در دوربین اصلی

کمپانی اوپو قصد دارد پس از گذشت ۴ سال، با معرفی موبایل Find X یک پرچمدار تازه را به سبد محصولات خود بیافزاید. این محصول قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) در شهر پاریس ...

کمپانی اوپو قصد دارد پس از گذشت ۴ سال، با معرفی موبایل Find X یک پرچمدار تازه را به سبد محصولات خود بیافزاید. این محصول قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) در شهر پاریس رونمایی شود.

این خبر را کمپانی چینی با انتشار یک پوستر مرموز رسانه ای کرده، پوستری که به نظر می رسد اشاره اصلی آن به قابلیت های منحصر به فرد دوربین موبایل جدید آنها باشد. اگر در تصویر زیر دقت کنید در میان آن فردی را می بینید که با یک تلسکوپ به آسمان شب - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نگاه می کند. این احتمالاً - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اشاره ای است به بهره مندی Find X از یک لنز ثانویه تله فوتو با قابلیت زوم بالا.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

Oppo پیش از این از یک ماژول دوربین دوگانه مجهز به یک لنز با زاویه دید وسیع و یک لنز تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم بدون افت کیفیت تا ۵ برابر رونمایی کرده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بود. - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بنابراین احتمال بهره مندی پرچمدار تازه این شرکت از دوربین مورد اشاره بسیار بالا است.

احتمال مذکور وقتی تقویت می شود که به عبارت درج شده روی پوستر توجه کنیم. «روی آسمان و کهکشان فوکوس کن تا آن را بگشایی» این عبارت هم می تواند اشاره ای به قابلیت فوکوس بالای دوربین به کار رفته در بدنه پشتی Find X باشد و هم اشاره ای به قابلیت قفل گشایی صفحه نمایش با استفاده از سنسور تشخیص چهره. هر دو این قابلیت ها این روزها به ترند - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نخست در حوزه موبایل های هوشمند تبدیل شده اند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

احتمال آن وجود دارد که Oppo موفق به توسعه نسخه اختصاصی خود از فناوری Face ID شده و قصد دارد آن را در قالب پرچمدار تازه خود ارائه دهد. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، احتمال بالایی وجود خواهد داشت که Find X نیز در بالای نمایشگر خود دارای یک بریدگی جهت تعبیه سنسورهای لازم باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone