🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35113.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوتر و پلتفرم جدید انویدیا هوش مصنوعی را به دنیای ربات های خودمختار می آورند

در رویداد کامپیوتکس 2018 انویدیا از دو محصول جدید در زمینه هوش مصنوعی پرده برداشته؛ انویدیا آیزاک که پلتفرمی برای توسعه دهندگان است و جتسن ژاویِر که یک کامپیوتر مبتنی بر هوش مصنوعی است. این ...

در رویداد کامپیوتکس 2018 انویدیا از دو محصول جدید در زمینه هوش مصنوعی پرده برداشته؛ انویدیا آیزاک - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که پلتفرمی برای توسعه دهندگان است و جتسن ژاویِر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که یک کامپیوتر مبتنی بر هوش مصنوعی است. این دو در ربات های خود مختار به کار خواهند رفت.

بنا بر گفته «جنسن هوانگ» مدیرعامل انویدیا، آیزاک و جتسن به گونه ای طراحی شده اند که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مرحله بعدی ابداعات هوش مصنوعی را رقم بزنند. هوش مصنوعی به کمک محرک ها و حسگرها مغز نسل جدید ماشین های خود مختار را تشکیل خواهند داد. بنا برگفته هوانگ روزی فرا می رسد که میلیاردها ماشین هوشمند در تولید، تحویل [کالا] در منازل، تدارکات انبار و ... فعال - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خواهند بود.

پلتفرم آیزاک مجموعه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ای از ابزارهای نرم افزار است که فرایند آموزش و توسعه ربات ها را برای کمپانی ها ساده تر می کند. این پلتفرم شامل این موارد است:

  • مجموعه ای از رابط برنامه نویسی کاربردی که به دوربین های سه بعدی و حسگرها متصل می شوند
  • کتابخانه ای از شتاب دهنده های هوش مصنوعی که به واسطه آنها الگوریتم ها، روان و بدون تأخیر اجرا می شوند
  • یک محیط شبیه سازی جدید به نام «Isaac Sim» برای آموزش و تست ربات ها - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در محیطی مجازی.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اما قلب پلتفرم آیزاک را کامپیوتر جتسن ژاویِر تشکیل داده که در واقع سخت افزاری است که در یک مجموعه کوچک قرار گرفته و خود شامل تعدادی اجزای پردازشگر است. این پردازشگرها شامل پردازشگر گرافیکی «Volta Tensor Core» به همراه پردازنده 8 هسته ای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مبتنی بر معماری ARM64، دو شتاب دهنده یادگیری عمیق «NVDLA» و پردازنده ای برای تصاویر و ویدیوهای ایستا - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است.

جتسن ژاویِر در مجموع دارای 9 میلیارد ترانزیستور است که توانایی محاسبه 30 هزار میلیارد عمل در ثانیه را دراند. تمامی اینها در حالی است که مصرف انرژی آن تنها 30 وات است، - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یعنی کمتر از یک - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سوم یک لامپ رشته ای معمولی.

قیمت یک دستگاه جتسن ژاویِر به همراه پلتفرم آیزاک 1299 دلار است. هوانگ ادعا می کند این کامپیوتر قدرت پردازشی مشابه با یک ایستگاه کاری 10 - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هزار دلاری را ارائه می کند. در این بین موردی که هیجان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - انگیز است، سخت افزار معرفی شده توسط انویدیا نیست، بلکه آن کارهایی است که توسعه دهندگان می توانند با آن انجام دهند.

 

تماشا کنید: ربات کیوی چگونه به دانشجویان دانشگاه برکلی غذا تحویل می دهد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone