🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  2. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  3. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35119.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی ایسوس از لپ تاپ های جدید سری VivoBook

شاید سری VivoBook ایسوس به اندازه ZenBook جذاب نباشد اما در بازار از جای پای محکمی برخوردار هستند. اخیرا مدل VivoBook Flip 14 و سری S این خانواده اخیرا شاهد به روزرسانی بوده اند که ...

شاید سری VivoBook ایسوس به اندازه ZenBook جذاب نباشد اما در بازار از جای پای محکمی برخوردار هستند. اخیرا مدل VivoBook Flip 14 و سری S این خانواده اخیرا شاهد به روزرسانی بوده - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اند که در ادامه جزئیات - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیشتری در رابطه با آنها اشاره شده است.

کمپانی سازنده از این سری تحت عنوان «لپ تاپ های طراحی شده برای قلب های جوان» یاد می کند و برای اثبات حرف خود آنها را با رنگ های درخشان و برجسته درآمیخته که شامل خاکستری، سبز، آبی نقره ای و طلایی یخی است. علاوه بر این - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مدل های فوق دارای بافت هایی روی بدنه هستند، برای مثال روی مدل سبزرنگ پرداخت - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هایی مواج به چشم می خورد.تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیهر سه مدل فوق - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از چیپست نسل هشتم Core i7، شانزده گیگابایت رم و در صورت تمایل خریدار از گرافیک مجزای جی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فورس MX150 بهره می برند. در این میان S15 به لطف ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و ۲ ترابایت HDD خیال کاربر را از بابت سرعت و فضای ذخیره سازی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کافی راحت می کند.

ایسوس وعده داده که باتری سری - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - S از عهده تامین انرژی برای یک روز برمی آید، هر چند فناوری شارژ سریع نوید شارژ ۶۰ درصدی باتری در عرض ۵۰ دقیقه را به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته این مدل برخورداری از طراحی سه جانبه NanoEdge است که حاشیه نمایشگر را به حداقل می رساند. به گفته - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ایسوس لپ تاپ های S14، S13 و S15 - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به ترتیب از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نسبت نمایشگر به بدنه ۸۹، ۸۴ و ۸۶ - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - درصدی بهره می برند که با توجه به قیمت این محصولات قابل توجه است.

ضخامت این محصولات به ۱۸ میلی متر محدود می شود و در حالی که S15 و S14 به ترتیب ۱.۸ و ۱.۴ کیلوگرم وزن دارند S13 با برخورداری از وزن ۱.۲ کیلوگرمی حمل و نقل را بیش از پیش برای کاربر تسهیل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرده است.تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیS15 و S14 با برخورداری از لولای ErgoLift هنگام باز شدن ۳.۵ اینچ از سطح فاصله گرفته - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و علاوه بر تسهیل تایپ برای کاربر، فضای کافی برای جریان هوا و خنک شدن قطعات را نیز هم - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فراهم می کنند. امنیت دستگاه هم - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از طریق سنسور اثر انگشت تعبیه شده در تاچ پد تامین شده است.

VivoBook Flip 14

این لپ تاپ تبدیل پذیر از نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با رزولوشن full-HD بهره برده و قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارد. کمپانی سازنده برای اطمینان از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اینکه لولای گجت به صورت ناخودآگاه باز نمی شود، آن را از آزمون طاقت فرسای ۲۰ هزار بار باز و بسته شدن گذرانده است.تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیایسوس مدل جدید VivoBook Flip 14 را به پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی یا یک ترابایت HDD و باتری ۳ سلولی ۴۲ وات ساعتی مجهز کرده است.

از دیگر قابلیت های این لپ تاپ می توان به کاهش حاشیه های نمایشگر، - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - زاویه دید گسترده و سازگاری با قلم اشاره کرد.تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیکمپانی سازنده هنوز اطلاعاتی را راجع به قیمت یا تاریخ عرضه سری جدید VivoBook ارائه نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone