🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  5. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35115.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کولر مستر از تجهیزات جانبی متنوعی رونمایی کرد

با اینکه شرکت کولر مستر به طراحی و تولید خنک کننده CPU و کیس کامپیوتر شهرت دارد اما در نمایشگاه کامپیوتکس امسال تجهیزات جانبی جدیدی عرضه کرد و گسترده محصولات تولیدی‌اش را بالا برده است. این ...

با اینکه شرکت کولر مستر به طراحی و تولید خنک کننده CPU و کیس کامپیوتر شهرت دارد اما - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در نمایشگاه کامپیوتکس امسال تجهیزات جانبی جدیدی عرضه کرد و گسترده محصولات تولیدی‌اش را بالا - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برده است.

این کمپانی از ۶ کیبورد، ۳ ماوس، ۳ هدست و یک هدفون رونمایی کرده که جداگانه به بررسی آنها می‌پردازیم:

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در ابتدا با کیبورد‌های CK530 و CK550 شروع می‌کنیم. این صفحه‌ کلید‌های مکانیکی که پرچمدار کول مستر هم نیستند، از نورپردازی RGB برخوردارند و بسیار شبیه به یکدیگرند اما تنها تفاوت بین دو مدل یاد شده این است که در CK530 کلید های نام پد حذف شده اما مدل CK550 از - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این کلید‌ها بهره می‌برد. CK550 قرار است تا ماه آینده با قیمت ۷۴.۹۹ دلار عرضه شود اما مدل دیگر به احتمال قوی، سال آینده راهی بازار خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در میان کیبورد‌های معرفی شده، سه صفحه کلید SK630 ،SK620 و SK640 به چشم می خورند که از طراحی منحصر به فرد و کلید‌های Cherry بهره می برند. این بورد‌ها همانند سری CK، از پلیت های آلمینیومی و نورپردازی RGB برخوردارند. SK620 قرار است که سال آینده عرضه شوند اما کاربران می‌توانند دو مدل دیگر را تا پایان سال میلادی خریداری کنند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اما صفحه کلید دیگری در میان لوازم جانبی کول مستر به چشم می‌خورد که تقریباً تمامی قابلیت‌ها و مشخصات یک کیبورد پیشرفته را در خود دارد. کلید‌های Cherry MX، کلید‌های مولتی مدیا، ۵ کلید مایکرو، پنل جداشونده‌ی برای جلوگیری از خستگی مچ و بدنه‌ی آلومینیومی از مشخصات کلی MK850 به شمار می‌رود. ضمن اینکه تکنولوژی Aimpad نیز در این صفحه کلید تعبیه شده است.

صفحه کلید پرچمدار کولر مستر یعنی MK850 قیمتی حدود ۲۲۹ دلار خواهد داشت و با این نرخ در میان گرانترین کیبورد‌های موجود در بازار قرار می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

کولر مستر علاوه بر صفحه کلید به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - معرفی ۳ ماوس نیز پرداخت که CM310 با قیمت ۲۹.۹۹ دلاری خود ارزانترین آنها به شمار می‌رود و قرار است تا اواسط تیرماه به بازار عرضه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شود. این مدل علیرغم قیمت پایین خود از طراحی متقارن، سنسور PMW 3325 و نورپردازی RGB بهره می‌برد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

MM531 نام - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ماوس دیگر کولر مستر است که در واقع نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی MM530 عرضه شده در سال گذشته به شمار می‌رود. شکل، - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ظاهر، پنل PBT این دو محصول با یکدیگر شباهت زیادی دارند اما مدل جدیدتر قدری سبک‌تر است. علاوه بر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این ماوس یاد شده از سنسور نوری ب PMW 3360 است که بهره می برد که قادر است 12 هزار DPI را به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ارمغان آورد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با این حال MM830 - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ماوس پرچمدار کولر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مستر به شمار می‌رود و قرار است در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ میلادی با نرخ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۶۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شود. گجت یاد شده از شکل ظاهری نو به همراه سنسور نوری جدیدی بهره می برد که قادر است ۲۴ هزار DPI را فراهم کند. در قسمت چپ این ماوس، یک نمایشگر اولد نیز تعبیه شده است که می تواند اطلاعاتی مختلفی را به نمایش بگذارد. ۴ کلید کناری نیز در بدنه‌ی سمت چپ این ماوس تعبیه شده است.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

کول مستر یک هدست بهره‌مند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از نورپردازی RGB معرفی کرده که هنوز نامی ندارد و قرار نیست تا سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه شود. با این حال هدست یاد شده از دو پورت USB، و یک جک صدای ۳.۵ میلیمتری نیز برخوردار است . علاوه بر این، استند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نگاه دارنده‌ی گجت یاد شده قادر است تلفن‌های هوشمند را نیز به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - صورت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بی سیم شارژ کند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

دو هدست دیگر نیز به نام‌های MH751 و MH752 معرفی شده‌اند که از لحاظ طراحی و مشخصات با یکدیگر بسیار شباهت دارند. تنها تفاوت میانشان این است که یکی از آنها جک صوتی ۳.۵ میلیمتری دارد و دیگری از کابل USB بهره - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می‌برد. این دو مدل به احتمال قوی در سه ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری عرضه خواهند شد. MH751 نرخی معادل ۷۹.۹۹ دلار خواهد داشت اما خرید MH752 تنها ۲۰ دلار هزینه خواهد برد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

کولر مستر محصول متفاوت دیگری نیز به بازار عرضه کرده است که MH710 نام دارد و ایرفونی است که این کمپانی برای گیم و موسیقی طراحی کرده است. کلید منحصر به فردی در این ایرفون تعبیه شده که می‌تواند وضعیت صدای پخش شده توسط این گجت را تغییر دهد. در این ایرفون دو - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حالت متمرکز و وضوح وجود دارد که می‌تواند رضایت کاربر را هنگام بازی کردن یا گوش دادن به موسیقی فراهم کند. MH710 از یک درایور ۱۰ میلیمتری بهره می برد و در سه ماه پایانی سال میلادی جاری به نرخی معادل ۵۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی مک بوک پرو 2016 توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone