🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35121.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

زوجی به خاطر کلاهبرداری ۱.۲ میلیون دلاری از آمازون راهی زندان شدند

زوجی به خاطر کلاهبرداری ۱.۲ میلیون دلاری از آمازون به حدود شش سال زندان محکوم شدند. اری فینان و لیا فینان بعد از سرقت و فروش بالغ بر ۲۷۰۰ گجت آمازون از سوی دادگاه فدرال ...

زوجی به خاطر کلاهبرداری ۱.۲ میلیون - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دلاری از آمازون به حدود شش سال زندان محکوم شدند. اری فینان و لیا فینان بعد - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از سرقت و فروش بالغ بر ۲۷۰۰ گجت آمازون از سوی دادگاه فدرال آمریکا به ارسال ایمیل های جعلی و پولشویی متهم شدند و به دنبال آن ارین به ۷۱ ماه و لیا به ۶۸ ماه زندان محکوم شد.

در بیانیه ای که همین هفته وزارت دادگستری آمریکا منتشر کرد آمده است که این زوج  «در زمان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خرید اکس باکس مایکروسافت، اسمارت واچ سامسونگ، مک بوک اپل، دوربین های گوپرو و بسیاری گجت های دیگر از سیاست خدمات مشتریان آمازون سوء استفاده - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کرده اند». لازم است اشاره کنیم که آمازون در زمان مرجوع کردن کالاها از سوی مشتریان بسیار گشاده دست عمل می کند و در برخی مواقع پیش از دریافت کالای - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مرجوعی خریداران کالای جدید را - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برایشان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ارسال می کند.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده که این دو نفر با ایجاد هویت های ساختگی محصولاتی را در آمازون سفارش گذاری می کردند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و بعد به این شرکت خبر می - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دادند که کالاهای دریافتی شان معیوب هستند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یا کار نمی کنند. آمازون نیز به همین خاطر کالای دیگری - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را بدون هیچ هزینه ای برایشان ارسال می کرده. در ادامه این زوج کالاهای جدید را پیش از رسیدن به آدرس های ساختگی از شرکت های حمل و نقل فعال در ایندیانا دریافت می کردند و به شخص ثالثی به نام Danijel Glumac می فروختند.

این زوج آمریکایی تاکنون ۷۵۰ هزار دلار از این - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - راه درآمد داشته اند

طبق اعلام وزارت دادگستری آمریکا این کار از سال ۲۰۱۴ آغاز و تا سال ۲۰۱۶ ادامه داشته است و به شغل این دو نفر بدل شده. در برهه ای آنها این اقلام را با تحویل «یک روزه» به Glumac می فروختند.

در هر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - صورت این زوج اجناسی به ارزش مجموعا ۱.۲ میلیون دلار را از آمازون - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سرقت کرده و ۷۵۰ هزار دلار از این کار خود درآمد - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - داشتند. دایره ملی درآمدهای آمریکا، اداره پست و همچنین پلیس ایندیانا از جمله نهادهایی هستند که از آنها به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خاطر این کار بازجویی کردند.

Glumac هم که به خاطر پولشویی و نگهداری اموال سرقتی گناهکار شناخته شد به ۲۴ ماه زندان از سوی قاضی این پرونده متهم گردید.

- تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone