🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35103.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مایل به توسعه هوش مصنوعی تسلیحاتی نیست؛ اما به همکاری با ارتش ادامه می‌دهد

بعد از مجادلاتی که پیرامون دخالت گوگل در پروژه Maven وزارت دفاع ایالات متحده شکل گرفت، گوگل اعلام کرد که قرارداد این پروژه تمدید نخواهد شد و بزودی مجموعه ای از قواعد اخلاقی خود در ...

بعد از مجادلاتی که پیرامون دخالت گوگل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در پروژه Maven وزارت دفاع ایالات متحده شکل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گرفت، گوگل اعلام کرد که قرارداد این پروژه تمدید نخواهد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شد و بزودی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مجموعه ای از قواعد اخلاقی خود در زمینه هوش مصنوعی را منتشر خواهد کرد. حالا این قواعد از راه رسیده اند و گرچه گوگل اشاره مستقیمی به دخالت در پروژه Maven نداشته - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اما به صراحت مشخص - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کرده که قصد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ندارد به توسعه یک هوش مصنوعی تسلیحاتی بپردازد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اگرچه این پروژه قرار بود برای «مقاصد غیرهجومی» مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه از نظر اخلاقی تناقضی با این قواعد نداشت، سخنگوی گوگل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می گوید که می توانست در آینده خطرآفرین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - باشد؛ بنابراین به نظر می رسد که گوگل از این پس در انتخاب قراردادهای نظامی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هوشمندتر خواهد بود و ضمناً بعد از اتمام قراردادش با پنتاگون در سال 2019، دیگر به همکاری با وزارت دفاع ادامه نخواهد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داد.

گذشته از تسلیحات مبتنی بر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی، گوگل می گوید که از این پس در پروژه های نظارت همگانی مبتنی بر هوش مصنوعی که «نُرم های پذیرفته شده بین المللی» را نقض - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می کنند مشارکت نخواهد کرد؛ این موضوع برای پروژه هایی که «حقوق بشر و قوانین پذیرفته شده بین المللی» را نقض می کنند نیز مصداق دارد. گوگل می گوید هدف اصلی از تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی، بهبود وضعیت اجتماعی است و بنابراین باید از خطاهای ناعادلانه دوری و اهدافی تعیین کرد که برای انسان ها سودآور باشد.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل در بیانیه اخیرش می گوید:

در گوگل، ما از هوش مصنوعی برای کارآمدتر کردن محصولات استفاده می کنیم -از ایمیل های بدون اسپم گرفته تا دستیاری دیجیتالی که می توانید به صورت طبیعی با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن صحبت کنید و تصاویری که دستکاری آنها برایتان سرگرم کننده است. ما متوجه هستیم که چنین تکنولوژی قدرتمندی، سوالاتی به همان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اندازه قدرتمند درباره چگونگی استفاده از آن بر می انگیزد. چگونگی توسعه و استفاده از هوش مصنوعی، تاثیری عمیق بر جامعه طی سال های پیش رو خواهد داشت. به عنوان رهبری در حوزه هوش مصنوعی، ما عمیقاً - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در این زمینه احساس مسئولیت می کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone