🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  4. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35112.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی از کتاب های الکترونیکی به نسخه اندروید مرورگر اج هم اضافه شد

مایکروسافت اج، مرورگر غول نرم‌افزاری برای اندروید به تازگی به‌روزرسانی مهمی دریافت کرده که ضمن برطرف شدن بعضی مشکلات نسخه‌های قبلی شاهد ارائه قابلیت‌های جدیدی در آن هستیم. در نسخه جدید اج، مشکل بارگذاری کند ...

مایکروسافت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اج، مرورگر غول نرم‌افزاری برای اندروید به تازگی به‌روزرسانی مهمی دریافت کرده که ضمن - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برطرف شدن بعضی مشکلات نسخه‌های - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قبلی شاهد ارائه قابلیت‌های جدیدی در آن هستیم.

در نسخه جدید اج، مشکل بارگذاری کند صفحات اینترنتی تا حدی برطرف شده و حالا مرورگر از نظر فنی پایداری بیشتری از خود نشان می‌دهد. اما در کنار این بهبودهای کیفی قابلیت‌‌های جدیدی هم به مرورگر اج اضافه شده که آن را یک قدم دیگر به تکامل نزدیک‌تر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کرده‌اند.

درست مثل نسخه دسکتاپ، اپلیکیشن اندروید اج نیز حالا - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از کتاب‌های الکترونیکی پشتیبانی می‌کند. البته این کتاب‌ها را باید از مایکروسافت استور دانلود کرده باشید. - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مضاف بر این امکان بوکمارک کردن، هایلایت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و نشانه‌گذاری روی صفحات هم حالا به نسخه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اندرویدی مرورگر مایکروسافت اضافه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده است.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

کاربران مایکروسافت اج حالا می‌توانند با حساب کاربری مدرسه یا حساب کاری وارد مرورگر شوند و علاقه‌مندی‌ها و رمزهای عبور آنان نیز در آپدیت‌های بعدی با این حساب‌ها همگام‌سازی خواهند شد.

همچنین اعلام شده که در این نسخه توسعه‌دهندگان می‌توانند گزینه‌ای در اختیار صاحب حساب‌های کاربری خانوادگی بگذارند که فرد بتواند دسترسی به بعضی وبسایت‌ها را برای فرزندان خود ببندد.

حتما - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به خاطر دارید که نسخه موبایل مرورگر مایکروسافت اواخر سال 2017 منتشر شد و به خاطر ویژگی‌هایی مثل - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - «ادامه وب‌گردی روی پی‌سی» و همگام‌سازی خوب با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نسخه دسکتاپ توانست توجه منتقدان مرورگر سابق این شرکت یعنی اینترنت اکسپلورر را به خود جلب - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کند.

هر چند با تمام این اوصاف، مایکروسافت اج هنوز نتوانسته با وجود رقبایی مثل گوگل کروم و فایرفاکس به جایگاه شایسته‌ای در میان مرورگرهای اینترنتی برسد. به‌روزرسانی جدید مرورگر را می‌توانید همین حالا از گوگل پلی دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone