🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35120.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از هدست گیمینگ ROG Delta Type-C رونمایی کرد

به تازگی ایسوس از یک هدست گیمینگ به نام ROG Delta Type-C رونمایی کرده و همانطور که از نامش پیداست از یک کابل USB-C بهره می‌برد. این هدست از مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه برای پخش محتوای ...

به تازگی ایسوس از یک هدست گیمینگ به نام ROG Delta Type-C رونمایی کرده و همانطور که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از نامش پیداست از یک کابل USB-C بهره می‌برد.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

این هدست از مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه برای پخش محتوای صوتی بهره می‌برد که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هر کدام از این مبدل‌ها - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قادرند که یک دامنه‌ی به خصوصی از فرکانس‌های صوتی را پوشش دهند. بدین ترتیب فرکانس‌های کوتاه (۲۰ تا ۱۵۰ هرتز)، فرکانس‌ها متوسط (۱۵۰ الی ۵ هزار هرتز)، فرکانس‌های بالا (۵ هزار تا ۲۰ هزار هرتز) و فرکانس‌های فوق بالا ( ۲۰ هزار تا ۴۰ هزار هرتز) هر کدام مبدل مخصوص به خود را داشته و در حین پخش این صداها با یکدیگر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ترکیب می‌شوند.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

ایسوس مدعی شده که استفاده از این مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه موجب شده که نسبت سیگنال به صدا یا SNR این هدست به رقم ۱۲۷ دسی بل برسد. لازم به ذکر است که این نسبت به مقایسه‌ی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قدرت سیگنال با سطح صدای نویز پس زمینه می‌پردازد.

نورپردازی این هدست بسیار منحصر به فرد طراحی شده و می‌توان نحوه‌ی نورپردازی را با استفاده از یک برنامه به خصوص شخصی سازی و تنظیم کرد. اگرچه در ابتدا این LEDها تنها به یک حالت می‌توانند روشن یا خاموش شوند اما پس - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از عرضه‌ به روزرسانی به خصوصی برای این هدست ارسال شود که این LEDها را به ۸ قسمت تقسیم کرده و کاربران بتوانند طبق نظر خود هر کدام از این قسمت‌ها را روشن یا خاموش کرده یا رنگشان را تغییر دهند.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

از دیگر ویژگی‌های هدست گیمینگ ROG Delta Type-C می توان به LED به - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کار - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رفته در میکروفونشان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد. این LED زمانی که صدایی ضبط نمی‌کند و قطع شود، روشن خواهد - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شد و کابر از این طریق می‌تواند از خاموش بودن میکرفونش مطمئن گردد.

این هدست قرار است تابستان سال آینده به بازار آید اما ایسوس هنوز قیمتی برای آن اعلام نکرده - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است.

 

تماشا کنید: ایسوس از لپ تاپی با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone