🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  3. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  5. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35111.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

موزیلا دو افزونه Side View و Firefox Color را آزمایش می کند

فایرفاکس مشغول تست دو افزونه آزمایشی است که می‌توانند تجربه شخصی‌سازی و مشاهده تب‌ها به طور همزمان در این مرورگر را ارتقاء بدهند. اولین مورد Firefox Color نام دارد که برای شخصی‌سازی جزئی‌ترین آیتم‌های مرورگر ...

فایرفاکس مشغول تست دو افزونه آزمایشی است که می‌توانند تجربه شخصی‌سازی و مشاهده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تب‌ها به طور همزمان در این مرورگر را ارتقاء بدهند. اولین مورد Firefox Color نام دارد که برای شخصی‌سازی جزئی‌ترین آیتم‌های مرورگر طراحی شده است.

با این افزونه می‌توانید رنگ پس‌زمینه، نوشته‌ها، آیکن‌ها و تولبار مرورگر را خودتان تعیین کنید. نکته عالی اینکه کلیه تغییرات شما قابل ذخیره و اشتراک‌گذاری هم هستند و می‌توانید تم‌های رنگی مختص خودتان را با سایر کاربران فایرفاکس هم به اشتراک بگذارید.

البته خود افزونه هم چند تم رنگی آماده در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید شخصی‌سازی‌ را از روی آن‌ها انجام داده و کار را از صفر شروع نکنید. اما افزونه دوم که هم‌اکنون مراحل تست را پشت سر می‌گذارند، - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Side View نام دارد.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

به لطف این افزونه کاربران فایرفاکس می‌توانند در عین مرور یک صفحه آن را نصف کرده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و یک تب جدید را به آن وارد کنند. با این کار دیگر نیازی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نیست برای مرور همزمان دو صفحه پنجره‌های مجزا باز کرده و آن‌ها را کنار هم بنشانید. همچنین به مانیتور دوم هم برای مرور دو صفحه احتیاج نخواهید داشت.

بنابراین Side View برای افرادی که - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یک مانیتور استفاده می‌کنند می‌تواند افزونه مفیدی برای مرور اینترنت به حساب بیاید. خود موزیلا کاربرد‌های این افزونه را در مقایسه اخبار روزانه یا مقایسه دو کالا در وبسایت‌های فروشگاهی عنوان کرده و گفته - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که فایرفاکس این تب‌های مقایسه‌ای را به خاطر می‌سپارد تا هر وقت که به آن‌ها احتیاج داشتید، مجددا روی صفحه ظاهرشان کنید.

هر دو افزونه‌ای که گفتیم برای تست در اختیار عموم کاربران قرار گرفته‌اند که می‌توانید با ثبت نام - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در برنامه Test Pilot فایرفاکس به آن‌ها دسترسی داشته باشید. تست پایلوت جایی است که موزیلا قابلیت‌های آینده فایرفاکس را در آن به بوته آزمایش می‌گذارد تا با گرفتن بازخوردهای کافی، - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در نهایت برترین خصوصیات به صورت آپدیت رسمی برای مرورگر منتشر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone