🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35107.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با گوشی ارزان قیمت هواوی Y5 پرایم 2018 بیشتر آشنا شوید

حدود سه هفته قبل یعنی در تاریخ 19 ماه مه برابر با 29 اردیبهشت ماه، هواوی به شکل نامحسوس و بدون هیاهوی تبلیغاتی گوشی Y5 پرایم 2018 را معرفی کرد و آن را درون سبد ...

حدود سه هفته قبل یعنی در تاریخ 19 ماه مه برابر با 29 اردیبهشت ماه، هواوی به شکل نامحسوس و بدون هیاهوی تبلیغاتی گوشی Y5 پرایم 2018 را معرفی کرد و آن را درون سبد محصولات ارزان قیمت و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پایین رده خود قرار داد تا عضو دیگری به خانواده پرجمعیت موبایل های - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مجهز به نمایشگر فول ویو اضافه شود. در این مطلب می خواهیم شما را با این گوشی بیشتر آشنا کنیم.

شرکت ها معمولاً برای تلفن های هوشمند پایین رده مراسم رونمایی اختصاصی برگزار نمی کنند - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و گوشی Y5 پرایم 2018 هم بدون اطلاع قبلی و به ناگاه از وب سایت رسمی هواوی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - درآورد. وجه مشخصه این موبایل همان نمایشگر فول ویو با نسبت تصویر 18:9 است که در تمام محصولات جدید هواوی دیده می شود. با استفاده از این طراحی جدید، گوشی Y5 پرایم 2018 نمایشگر بزرگ تری را در ابعاد مشابه نسل قبل جا داده است.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

نمایشگر 5.45 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اینچی گوشی Y5 پرایم 2018 از نوع LCD و با رزولوشن 1440×720 پیکسل، حدود 295 پیکسل را در هر اینچ به تصویر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می کشد که تراکم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - معقولی برای یک موبایل ارزان قیمت محسوب می شود. - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - البته شیشه روی نمایشگر لبه های خمیده ندارد و کاملاً تخت است.

مغز متفکر گوشی Y5 پرایم 2018 چیپست 28 نانومتری MT6739 ساخت شرکت مدیاتک است که در سال 2017 روانه بازار شد تا ارتباط 4G را برای موبایل های ارزان قیمت به ارمغان بیاورد. چهار هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی PowerVR GE8100، دو گیگابایت حافظه رَم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجموعه امکاناتیست که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای رفع نیازهای روزمره در اختیار خواهید داشت.

اندروید 8.1 و قابلیت فیس آنلاک از ویژگی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برتر گوشی Y5 پرایم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 2018 هستند

اگرچه هنوز گوشی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Y5 پرایم 2018 را به طور کامل بررسی نکردیم، ولی باز هم می توان چند نقطه قوت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مهم را در مورد آن برشمرد. اول از همه قرار دادن نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی در بدنه ای جمع و جور با وزن مناسب (142 گرم) توجه شما را جلب می کند. دوم اینکه این گوشی به صورت پیش فرض از اندروید 8.1 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بهره می گیرد، یعنی آخرین نسخه پایدار سیستم عامل موبایلی گوگل که در پرچمداران هم به سختی یافت می شود.

این نسخه از اندروید با قابلیت های اختصاصی هواوی در EMUI 8 همراه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده که در بین آنها می توان - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به فیس آنلاک اشاره کرد. به ندرت می توان موبایلی را در این رده قیمتی یافت که همانند گوشی Y5 پرایم 2018 به فناوری تشخیص چهره مجهز شده باشد. البته ظاهراً فیس آنلاک از طریق آپدیت نرم افزاری و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - طی هفته های آتی فعال می شود.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

دوربین اصلی این گوشی 13 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی است که همراه با فلاش LED در قسمت بالای پشت دستگاه قرار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گرفته. دوربین سلفی گوشی Y5 پرایم 2018 هم 5 مگاپیکسلی است که در کنار سافت فلاش تعبیه شده روی پنل جلویی می تواند در نور کم به کمکتان بیاید. البته طبیعیست که نباید از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این گوشی ارزان قیمت انتظار عکس های فوق العاده ای داشته باشیم.

یکی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دیگر از ویژگی های کاربردی گوشی Y5 پرایم 2018 هم حضور درگاه اختصاصی کارت حافظه در کنار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دو درگاه سیم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کارت است که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به شما اجازه می دهد در صورت نیاز، فضای ذخیره سازی را تا 256 گیگابایت دیگر افزایش دهید. نکته جالب در مورد این گوشی ارزان قیمت، فقدان بلندگوی مجزا برای پخش صداست و ظاهراً هواوی از تنها اسپیکر بالای دستگاه هم برای مکالمه و هم برای پخش صدا استفاده می کند.

به نظر می رسد گوشی Y5 پرایم 2018 یکی از گزینه های اصلی در بازه قیمتی زیر یک میلیون تومان باشد. به زودی در بررسی کامل این محصول در دیجیاتو با جزئیات و نقاط قوت و ضعف آن - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آشنا خواهید شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone