🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  3. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35110.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اسنپ در بوشهر و همدان هم فعال شد

تاکسی های اینترنتی به تدریج سرتاسر ایران را پوشش می دهند و تکنولوژی را وارد فرایند حمل و نقل داخل شهری می‌کنند. در بین این تاکسی‌ها سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ تاکنون در ...

تاکسی های اینترنتی به تدریج سرتاسر ایران را پوشش می دهند و تکنولوژی را وارد فرایند حمل و نقل داخل شهری می‌کنند. در بین این تاکسی‌ها سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ تاکنون در بیش از 40 شهر فعالیت می‌کند - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و به گفته خودش 85 درصد بازار تاکسی‌های اینترنتی را در دست گرفته است. این مجموعه حالا خبر می‌دهد که در دو شهر همدان و بوشهر نیز فعالیت خود را آغاز کرده و به - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مناسبت آغاز این فعالیت، هدیه‌ای نیز برای کاربران خود در این دو شهر در نظر گرفته است.

اسنپ اعلام کرده که با استفاده از کد تخفیف Salam-HB و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - درج آن در کادر کد تخفیف در حین درخواست تاکسی، می‌توانید از تخفیف صد در صدی تا سقف ۸هزار تومان بهره‌مند شوید و سفر اول خود را رایگان تجربه کنید، ضمنا مسافران به خاطر داشته باشند که این کد تا ۱۹ تیر اعتبار دارد.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اسنپ که بزرگترین زیرمجموعه تیم IIG شناخته می‌شود چندی پیش اعلام کرد که به شکل روزانه بیشتر از ۱ میلیون سفر موفق را ثبت می‌کند و تعداد راننده‌های - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فعال آن ۳۷۰ هزار نفر رسیده است. به - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گفته مسئولان گروه اینترنت ایران در مجموع تا کنون علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ هزار نفر، برای ۴۰۰ هزار ایرانی به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده است.

امروز اسنپ در شهرهای بزرگ و کوچک بسیاری در سراسر ایران خدمات‌رسانی می‌کند و در مجموعه با استفاده از اپلیکیشن اسنپ می‌توان در شهرهای زیر درخواست اسنپ داد: اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان و حومه (نجف آباد)، اهواز، بابل، بندرعباس، بوشهر، تبریز و حومه (سهند و سردرود)، تهران و حومه (شهریار، پردیس، رودهن، بومهن، لواسانات، اسلامشهر و رباط‌کریم)، رشت و حومه (لاهیجان، آستانه اشرفیه و کوچصفهان)، ساری و حومه (بابلسر)، شیراز و حومه (مرودشت)، قائمشهر، قزوین، قم، کرج و حومه (هشتگرد و نظرآباد)، کرمان، گرگان، مشهد و حومه (شاندیز، طوس، طرقبه، گلبهار و چناران)، نیشابور، همدان و یزد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone