🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28345.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نسخه پیش‌نمایش مایکروسافت اِج مبتنی بر کرومیوم منتشر شد

در روزهای پایانی سال 2018 مایکروسافت تایید کرد که موتور رندرینگ اِج (Edge) را تغییر خواهد داد و این مرورگر را برپایه «کرومیوم» کدنویسی می‌کند؛ انجین متن بازی که مرورگرهایی چون گوگل کروم، آمازون سیلک، اُپرا ...

در روزهای پایانی سال 2018 مایکروسافت تایید کرد که موتور رندرینگ اِج (Edge) را تغییر خواهد داد و این مرورگر را برپایه «کرومیوم» کدنویسی می‌کند؛ انجین متن بازی که مرورگرهایی چون گوگل کروم، آمازون سیلک، اُپرا و Brave برای اجرا از آن قدرت می‌گیرند. اگرچه هنوز تا انتشار نسخه نهایی اِج مبتنی بر کرومیوم فاصله داریم ولی پیش‌نمایشی از آن در دسترس قرار گرفته است.

بنابراین با رفتن به‌ وب‌سایت Microsoft Edge - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - Insider همین الان می‌توانید یکی از دو نسخه Canary (با آپدیت روزانه) یا Dev (با آپدیت هفتگی) اِج را دانلود کنید. در این ورژن مایکروسافت برای افزایش سرعت مرورگر 50 سرویس گوگل که روی کرومیوم فعال بوده‌اند را حذف و جایگزین کرده است.

تصمیمی که با توجه به تست‌های اولیه سایت ورج، انگار جواب داده و آن‌ها گفته‌اند که نسخه جدید اِج روی ویندوز 10 حتی از گوگل کروم نیز عملکرد بهتری را توانسته از خودش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - به‌جای بگذارد. جدا از این مسئله، استفاده از موتور کرومیوم در اِج - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - باعث شده که این مرورگر حالا از افزونه‌های گوگل کروم نیز پشتیبانی کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران
نمایی از سرویس‌های فعال کرومیوم که در مایکروسافت اِج غیرفعال یا با سرویس‌های متفاوت‌تر جایگزین شده‌اند.

نسخه جدید اِج فعلا در مرحله تست به‌سر می‌برد و به‌همین خاطر مرورگر از لحاظ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - ظاهری تا حد زیادی به گوگل کروم نزدیک شده است. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - هرچند خود مایکروسافت اعلام کرده که تغییرات بیشتر رابط کاربری، پشتیبانی از افزونه‌های بیشتر، مدیریت اتصال اکانت‌ها و دیگر ویژگی‌ها در آپدیت‌های آتی به اِج مبتنی بر کرومیوم می‌آیند.

آخرین آمارها نشان می‌دهند که اِج تنها 4.5 درصد از بازار مرورگرها را به خود اختصاص داده است. باید صبر کنیم و ببینیم آپدیت جدید این مرورگر چه تغییری در بازار ایجاد می‌کند. بد نیست بدانید حرکت اج به سمت کرومیم باعث شده تا تعداد مرورگرهای معروفی که از پروژه متن‌-باز گوگل استفاده نمی‌کنند به رقم دو کاهش یابد؛ موزیلا فایرفاکس و سافاری اپل هنوز موتورهای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - جستجوی خودشان را دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روژیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب میشه بگید شرکت شما آیا روستای موسی آباد نوشهر برای تلویزیون جی پلاس تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در روستای موسی آباد شهر نوشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone