🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33577.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

لپتاپ‌های جدید سری Latitude Rugged دل معرفی شد

کمپانی دل از سری جدید لپتاپ‌های مقاوم خود یعنی Latitude Rugged با شماره مدل های 5420، 5424 و 7424 معرفی نمود. این لپتاپ‌ها به ترتیب از پردازنده‌های نسل ششم، هفتم و هشتم سری U اینتل استفاده ...

کمپانی دل از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سری جدید لپتاپ‌های مقاوم خود یعنی Latitude Rugged با شماره مدل های 5420، 5424 و 7424 - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - معرفی نمود. این لپتاپ‌ها به ترتیب از پردازنده‌های نسل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ششم، هفتم و هشتم سری U اینتل استفاده می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

علاوه بر این در تمامی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - لپتاپ‌های یاد شده یک مودم کوالکام اسنپدرگون X20 نیز تعبیه شده که از ارتباط شبکه‌‌های LTE و 4G پشتیبانی می‌کنند و می توانند با سرعت ۱.۲ گیگابایت در ثانیه فایل های مختلف را دانلود نمایند. استفاده از این مودم ها موجب شده که لپتاپ‌های سری جدید Latitude Rugged بتوانند در تمامی نقاط دنیا ارتباط شبکه‌ای مطلوبی داشته باشند.

تمامی این گجت‌ها برای استفاده در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شرایط سخت و نامطلوب توسعه یافته‌اند. بدین ترتیب بهترین ویژگی‌ آنها این است که می‌توان لپتاپ‌های جدید سری Latitude Rugged به میدان نبرد، معادن یا سایت‌های ساختمانی برد بدون - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آنکه بشکنند و صدمه‌ای به آنها وارد آید.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

مدل Latitude Rugged 5420 بسیار باریک و سبک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بوده و تنها ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد اما مانند تمامی لپتاپ‌های - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این سری موفق شده استاندارد ارتش نظامی آمریکا یعنی MIL STD-810G را کسب کند. بدین ترتیب قادر است در برابر سقوط از ارتفاع یک متری، گردو خاک، لرزش و شوک الکتریکی مقاومت مطلوبی از خود نشان دهد. علاوه بر این می‌توان در هر دما، رطوبت یا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ارتفاعی از این لپتاپ‌ها استفاده نمود.

لپتاپ Latitude Rugged 5424 نیز به مدل قبلی شباهت زیادی دارد اما تنها کمی بزرگتر و سنگینتر بوده و جرمی معادل ۲.۵ کیلوگرم را اشغال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌کند. Latitude Rugged 7424 که در واقع - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پرچمدار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این سری محسوب می‌شود استاندارد IP-65 را نیز کسب کرده و در برابر نفوذ گرد و خاک و آب هم ایمنی بالایی دارد. این گجت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری را تجربه کرده و می‌تواند کارایی خود را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زیر باران، طوفان شن یا گرد و غبار، مه، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - انفجار، تابش خورشیدی و ... حفظ نماید.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

تمامی این لپتاپ‌ها از یک نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی بهره می‌برند و یک کارت گرافیک رادئون 540 یا RX540 در آنها تعبیه شده است. سری جدید لپتاپ‌های Latitude Rugged کمی گرانتر از پیشینیان خود خواهند بود؛ بدین صورت که مدل‌های 5424 و 7424 به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ترتیب ۱۴۹۹ و ۳۴۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. این در حالی است که کاربران برای خرید مدل 5420 باید مبلغی معادل ۱۳۹۹ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دلار هزینه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone