🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38421.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام ایران را تحریم می کند؛ ممنوعیت خرید ارز دیجیتالی گرم توسط ایرانی ها

تلگرام قصد دارد به افرادی که تحت تحریم های سازمان ملل، اتحادیه اروپا، آمریکا و یا انگلستان قرار دارند، اجازه ندهد در ارائه اولیه سکه در شبکه باز تلگرام مشارکت کنند. به این ترتیب این ...

تلگرام قصد دارد به افرادی که تحت تحریم های سازمان ملل، اتحادیه اروپا، آمریکا و یا انگلستان قرار دارند، اجازه ندهد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - در ارائه اولیه سکه در شبکه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - باز تلگرام مشارکت کنند. به این ترتیب این افراد نمی توانند پول مجازی گرم که توسط تلگرام توسعه داده شده را خریداری کنند.

این تصمیم که در پی توافق رسمی سرمایه گذاران گروه تلگرام حاصل شده، علاوه بر افراد یاد شده، همسران، فرزندان و خواهران و برادران آنها را نیز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - شامل می شود. تصمیم تلگرام همچنین تمامی افرادی را شامل می شود که در کشورهای تحت تحریم زندگی می کنند.

به گفته سندی که در این مورد منتشر شده، لیست کشورهای تحت این تصمیم به این شرح است: شبه جزیره کریمه، کوبا، ایران، سوریه و کره شمالی. توافق اخیر سرمایه گذاران تلگرام در حال حاضر حداقل توسط دو نفر تأیید شده؛ یک تاجر اهل روسیه که نامی از او برده نشده و مدیر یک شرکت سرمایه گذاری. بر اساس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - گزارش ها هر دو این افراد جزء مشارکت کنندگان در پروژه شبکه باز تلگرام به شمار می روند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران

یادآوری می کنیم که از چند ماه قبل زمزمه هایی در زمینه تصمیم تلگرام برای ارائه ارز دیجیتالی ویژه به نام «گرم» (Gram) شنیده می شد. گرم که بر اساس شبکه باز تلگرام توسعه یافته قرار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - است امکان انجام معاملات بر بستر پیام رسان تلگرام را فراهم کند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - و توانسته عرضه اولیه سکه را با موفقیت پشت سر بگذارد. به این ترتیب کسب و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - کارها قادر خواهند بود خدمات خود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - را بر بستر تلگرام و به مخاطبان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - پر شمار آن ارائه دهند و امکان پرداخت از طریق گرم را برای کاربرانشان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - فراهم آورند.

با تصمیم اخیر سرمایه گذاران پول دیجیتالی مورد بحث، به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - نظر می رسد دست کسب و کارها و نیز کاربران کشورمان از گرم کوتاه می ماند. آیا اعلام فراخوان وزیر ارتباطات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - کشورمان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای همکاری در زمینه ارائه اولین ارز دیجیتالی کشور می تواند منجر به توسعه پول مجازی ملی شود که جای خالی امثال گرم را پر کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone