🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26985.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جریمه 25 میلیون دلاری مایکروسافت به جرم پرداخت رشوه در مجارستان

بر اساس اتهامات جدیدی که به جرایم برون مرزی مایکروسافت اشاره دارند، این شرکت در داخل آمریکا و به خاطر نقض قانون «اعمال خلاف خارجه» در زیرمجموعه مجارستان خود تحت پیگرد قرار گرفته است.. به همین ...

بر اساس اتهامات جدیدی که به جرایم برون مرزی مایکروسافت اشاره دارند، این شرکت در داخل آمریکا و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - به خاطر نقض قانون «اعمال خلاف خارجه» در زیرمجموعه مجارستان خود تحت پیگرد قرار گرفته است..

به همین دلیل مایکروسافت با وزارت دادگستری و همچنین سازمان امنیت و مبادلات آمریکا (SEC) توافق کرده که 25 میلیون دلار به عنوان جریمه اتهامات وارده پرداخت کند. در واقع ادعا شده که زیرمجموعه مجارستان مایکروسافت بین سال‌های 2013 تا 2015 قیمت محصولاتش را برای نمایندگان فروش و توزیع کنندگان پایین آورده و از سود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - حاصله برای رشوه دادن به مقامات دولتی و بستن قراردادهای سودآور نرم افزاری با مایکروسافت استفاده کرده است.

سازمان SEC همچنین اعلام کرده که زیرمجموعه‌های عربستان سعودی و تایلند مایکروسافت هم به مقامات رشوه داده‌اند. بخش ترکیه نیز برای یک سازمان شخص ثالث تخفیف‌های ویژه درنظر گرفته بدون اینکه خدمات خاصی از این سازمان دریافت کند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان

در پیام «برد اسمیت» مدیر مایکروسافت به کارکنان گفته شده که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - این شرکت کارمندان متخلف را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - سه سال پیش اخراج کرده و ارتباطات خود را با چهار نماینده فروش نیز محدود کرده است. علاوه بر این این مایکروسافت اقدامات ضد فساد متعددی به انجام رسانده که از جمله آن‌ها شفافیت بیشتر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - در تخفیفات بخش‌های عمومی و استفاده از هوش مصنوعی برای نشانه‌گذاری فروش‌های غیر قانونی نام برده شده است.

با این حال مایکروسافت برای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - بهبود اوضاع جنگ سختی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - را پشت سر گذاشت، چرا که با شکایاتی هم از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - طرف نمایندگان فروشی که کسب و کارشان را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - از دست داده بودند مواجه شد. با این حال این شرکت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - در نهایت از این اوضاع به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سنقر استان کردستان - سلامت بیرون آمد و اعلام کرد که به هر قیمت باید ارتباط خود را با طرفین متخلف قطع می‌کرد.

این اولین باری نیست که یک شرکت آمریکایی بزرگ با اتهام رشوه در اروپا روبه رو می‌شود. قبلا HP هم به اتهام رشوه دادن به مقامات روسیه برای بستن قراردادهای کامپیوتری تحت پیگرد قرار گرفته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ولخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوب هستید؟ شما منطقه شهرک مهمانشهر سنقر جارو برقی ناسیونال LB2040 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در شهرک مهمانشهر شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone