🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26991.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار مشخصات کامل و رندر رسمی گلکسی واچ اکتیو 2

هنوز رونمایی از گلکسی واچ اکتیو 2 حتمی نشده ولی مشخصات و رندر جدیدی از این ساعت هوشمند منتشر شده است. گزارش ها حاکی از به کارگیری صفحه نمایش سوپر AMOLED، چیپست اگزینوس 9110 و ...

هنوز رونمایی از گلکسی واچ اکتیو 2 حتمی نشده ولی مشخصات و رندر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - جدیدی از این ساعت هوشمند منتشر شده است. گزارش ها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - حاکی از به کارگیری صفحه نمایش سوپر AMOLED، چیپست اگزینوس 9110 و حذف زه چرخشی هستند.

به گزارش sammobile، افشاکننده evleaks به تازگی رندرهای رسمی و مشخصات گلکسی واچ اکتیو 2 را فاش کرده است. طبق اطلاعات درز شده این گجت پوشیدنی در دو سایز 40 و 44 میلیمتری به بازار می آید.

مدل 40 میلیمتری صفحه نمایش 1.2 اینچی و مدل 44 میلیمتری نمایشگر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - 1.4 اینچی خواهد داشت. هر دو مدل از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - نمایشگر سوپر AMOLED با رزولوشن 360x360 پیکسل بهره مند هستند. صفحه نمایش این ساعت توسط +Gorilla Glass DX محافظت می شود. مدل باریک تر 31 و مدل قطورتر 36 گرم وزن دارد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان

می توان گلکسی واچ اکتیو 2 را با قاب آلومینیومی یا استیل سفارش داد که مطابق استاندارد مقاومت لوازم ارتش ایالات متحده آمریکا (MIL-STD 810G) هستند. زه چرخشی از این ساعت حذف شده ولی جای آن را زه لمسی گرفته است که می توان به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - جای استفاده از صفحه اصلی ساعت از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - طریق آن به رابط کاربری دسترسی پیدا کرد. صفحه ساعت های هوشمند آنقدر کوچک است که هنگام دسترسی کاربر به منوها انگشت او تمام صفحه را می پوشاند بنابراین - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - این تغییر می تواند ایده هوشمندانه ای باشد.

گلکسی واچ اکتیو 2 چیپست اگزینوس - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - 9110 نسل قبلی را داشته و در مدل بلوتوث از 768 مگابایت حافظه رم و در مدل LTE که فقط با قاب - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - استیل عرضه می شود، از 1.5 گیگابایت رم برخوردار است. هر دو مدل با - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - 4 گیگابایت حافظه داخلی به دست خریدار می رسند.

قابلیت ثبت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - نوار قلب - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - یا الکتروکاردیوگرام سال آینده در قالب به روز رسانی به ساعت اضافه خواهد شد

گلکسی واچ اکتیو 2 با بند 40 میلیمتری از باتری 247 میلی آمپر ساعتی و با بند 44 میلیمتری از باتری 340 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد. همانطور که قبلاً گزارش کردیم، قابلیت الکتروکاردیوگرام (ECG) و تشخیص سقوط در هر دو مدل وجود دارد ولی قابلیت ثبت نوار قلب احتمالاً سال بعد در قالب به روز رسانی به ساعت ها اضافه خواهد شد. این ساعت از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند بنابراین تا مسافت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - بیشتری به گوشی شما - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر قوچان استان خراسان - متصل خواهد ماند.

خریدار می تواند گلکسی واچ اکتیو 2 را با قاب آلومینیومی در رنگ های مشکی، نقره ای و صورتی طلایی سفارش دهد. مدل استیل نیز در رنگ های مشکی نقره ای و طلایی در دسترس خواهد بود. هر دو سایز این ساعت هوشمند را می توان با این رنگ ها سفارش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone